zondag 6 april 2014

H&M: nail polish set


Dit schattige nagellaksetje is, suprise suprise, van de H&M. De schattige verpakking trok meteen mijn aandacht en ook de kleur en glitters spraken mij erg aan. Ik besloot de combinatie meteen te testen, met een leuk resultaat.





De lakken hebben een heel prettig, rond kwastje. In het setje zit een rood lakje voor de basis, en een lakje met roze/paarse glitters als top coat. Rood met roze of paars? Het lijkt in eerste instantie een nogal gekke combinatie, maar het werkt wel heel leuk!





De lak is rood, maar niet rood rood. De kleur is iets lichter en is dan ook erg veilig. Het geeft geen 'boom'-effect, maar is wel heel leuk voor de zomer.





Oeh, de glitters! Wat een leuke combinatie. De glitters lijken van roze naar zilver te veranderen op de nagels en geven net even die extra touch die de nagels nodig hadden met de rode basis.

Ik vind de lakjes, vooral in combinatie, heel erg mooi en leuk. In elke potje zit 8ml en het setje is verkrijgbaar in de H&M webshop voor €3,95.

Wat vind jij de leukste nagellak combinatie?

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk setje, erg mooie combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh ik vind die rode kleur heel erg mooi en die glitters erbij maken het geheel nog leuker!
    Veel liefs, Elien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk zeg! Vooral de combinatie is enorm leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke combinatie. Ik vind dit trouwens een prachtige rode kleur.

    BeantwoordenVerwijderen