maandag 19 augustus 2013

Review: Nivea Lip Butters



Nivea heeft iets nieuws toegevoegd aan de collectie. Ze komen met iets nieuws in de Nivea-lijn: lip butter. Lipverzorging had Nivea nog niet en met deze lip butters proberen ze dan ook een goede doorstart te maken.




De collectie bestaat uit 3 verschillende lip butters. Original, Raspberry Rose & Vanilla & Macadamia.
Nivea belooft met deze lip butters 'beautiful & soft lips'.

De lipbalms zitten in een, tot de rand gevuld, bakje met mooie opdruk. Makkelijk om mee te nemen, alleen iets minder hygiënisch om aan te brengen. Verder kostte het mij ook nogal wat moeite op de blikjes open te krijgen omdat het deksel erg dun is wat het daardoor lastiger maakt op de lip butter open te 'draaien'.


Original: Een geurloze, lichte glans-afgevende lip butter. De butter werkt heerlijk zacht en is goed op te smeren, 2, tot 3 keer is genoeg.


Raspberry Rose: Heerlijke kleur en geur die hier vanaf komt! Ruikt net naar Yoki! Smeert net zo goed en verzorgt de lippen perfect. De heerlijke smaak die er vanaf komt is natuurlijk wel een bonus. Ook deze butter laat een glanzende, lichtroze, kleur achter.


Vanilla & Macadamia: Hmmm, een heerlijke vanillegeur laat deze lip butter op je lippen achter en ook is hier de lichte glans weer te spotten! Dit is misschien nog wel mijn favoriet van de drie lip butters. Een natuurlijke geur die je niet dorstig maakt voor Yoki en een lichte glans, wat wil je nog meer!




Persoonlijk vind ik de kleuren, geuren en het uiterlijk van deze lipbalms erg fijn en mooi. Wel vind ik het jammer dat ze in een bakje zitten en niet als stick zijn uitgebracht. Een stick is toch hygiënischer en dat gesmeer maakt je vingers er ook niet schoner op. Wel is de kwaliteit heel fijn, mijn lippen zijn na veelvoudig gebruik ook werkelijk zachter en de natuurlijke glans die de lipbalm afgeeft is erg mooi. Daarom ben ik alsnog heel erg blij met dit product. Het gesmeer neem ik voor lief!


Wil je zelf deze lip butter aanschaffen? Ren dan nu naar de drogist, daar is de Nivea Lip Butter al te halen voor €2,99!

No Comments Yet, Leave Yours!