donderdag 1 augustus 2013

Etude House Juicy Cocktail gradation nails #1 Screwdriver


Ik kreeg weer een pakketje binnen van Ebay. Het kon ook niet anders dan dat ook eens nagellak op Ebay zou kopen, aangezien ik al meer dan honderd potjes nagellak heb. Maar dit is weer eens wat anders! Het is een cocktail nagellaksetje van het merk Etude House, een Koreaans merk. 



In  het eerste opzicht lijken de potjes heel klein. Er zit in ieder ook maar 4 ml. Toch kreeg ik na het lakken het idee dat je er wel vaak mee kunt doen. 



Hier heb ik mijn nagels twee keer gelakt met de lichtste, nummer één. Ik was verrast hoe goed deze dekte. Je ziet nog wel het bovenste witte randje van de nagels, maar die worden later bedekt door de glitterlakjes. Je kunt ook nog een extra laag doen. In de kleur die je hier ziet zit ook een lichte shimmer. 



Op deze foto heb ik het tweede lakje één keer aangebracht. De bedoeling hiervan is die op twee derde van de nagels aan te brengen om de kleuren over te laten vloeien. 



Met het derde lakje zijn de cocktailnagels af! 



Ik ben ontzettend blij met het resultaat. Wel vind ik de naam van dit setje erg apart. Wat heeft een schroevendraaier hiermee te maken? Er zijn trouwens nog een stuk of 8 andere setjes beschikbaar, in veel verschillende kleuren. Of met grotere glitters als derde lakje. Het setje kostte € 5,50 en ik kocht deze bij verkoper rinishop op Ebay.com 
Het merk Etude House maakt nog heel veel andere leuke producten. Van make-up en parfum tot bodymilk. Dus zoek zeker even rond!

Heb jij al eerder een poging gedaan tot het maken van cocktail nagels?
Welk setje gebruikte je daarvoor?

No Comments Yet, Leave Yours!