donderdag 10 april 2014

H&M: mini lipstick


Lipstick, ik merk dat ik er de laatste weken steeds meer koop en ze ook meer gebruik. Toen ik dit schattige setje bij de H&M zag, moest ik deze dan ook meteen meenemen!


Pale Pink - Coral - Pink - Hot Pink - Red

De namen en verpakking zijn niet erg origineel en de lipstick kleuren zelf ook niet. Wat wel origineel is, is dat de lipsticks klein zijn en daarom handig mee te temen. Ook is de kleurencombinatie in het setje erg handig, voor iedere gelegenheid is er wel een geschikte kleur te vinden.


Pale Pink - Coral - Pink - Hot Pink - Red

Wauw, nog een heel mooi pigment ook! De lipsticks zijn erg romig en geven veel kleur af. Het is wel een lipstick die bijgewerkt moet worden om de twee uur.



zonder lipstick - Pale Pink
Coral - Pink
Hot Pink - Red

Op Pale Pink na, vind ik alle kleuren echt heel erg mooi. De dekking is goed en er zijn weinig velletjes te zien. Pale Pink is eigenlijk net iets te licht en laat wel velletjes zien, wat erg jammer is. Gelukkig zijn de andere kleuren super! Mijn favoriet is Hot Pink, een mooie felroze kleur.
  

Het setje kocht ik voor €4,95 in de webshop van H&M. Ze hebben hier ook gewone lipsticks, maar deze mini's zijn natuurlijk een tikkeltje schattiger.

Ben jij al bekend met H&M lipsticks?


1 opmerking:

  1. Coral en Pink vind ik heel erg mooie kleurtjes! Pale is inderdaad een stuk minder mooi.

    BeantwoordenVerwijderen