maandag 7 april 2014

Opgemaakt: maart


We zijn alweer een maand verder en dat betekent alweer een 3e opgemaakt post. Ik kijk soms naar de oude berichten en verbaas mij er iedere keer over hoeveel een mens wel niet opmaakt per maand. Deze maand heb ik het gelukkig rustig aan kunnen doen en valt het resultaat mee.

Kruidvat hair repair oil (anti klit spray) - Andrélon perfecte krul mousse - Andrélon spectaculaire slag hairspray - beau haar mousse - Syoss shine boost shampoo - Gliss Kur hair repair

Kruidvat hair repair oil (anti klit spray): Deze anti klit spray blijf ik gewoon heel erg fijn vinden, zelfs nu m'n haar wat langer en dikker wordt werkt hij nog goed. De spray maakt m'n haar zachter en haalt klitten er makkelijk uit. Het is erg fijn dat er olie in deze spray zit, dit maakt het haar minder dof en geeft het een mooie glans.
Andrélon perfecte krul mousse: Nog steeds mijn nummer één als het gaat om mousse voor het haar. Het houdt m'n krullen de hele dag mooi en geeft net dat effect dat m'n haar nodig heeft.
Andrélon spectaculaire slag hairspray:  Deze hairspray vind ik heel erg fijn. In tegenstelling tot de meest hairsprays is deze namelijk erg zacht, wat er voor zorgt dat je haar niet aan elkaar vast blijft zitten. Dit betekent niet meteen dat de hairspray slechter is, want mijn haar blijft de hele dag mooi! 
Beau haar mousse: Je geld is bijna op, maar je hebt wel nieuwe mousse nodig. Wat doe je dan? Inderdaad, toch even snel bij je moeder, zusje of vriendin kijken of die nog iets heeft. Deze mousse had ik anders ook nooit opgemaakt, puur omdat ik het dan niet gekocht zou hebben. De mousse is erg waterig en neemt 'extra strong' wel heel erg serieus. Ik kreeg gewoon klitten bij het gebruik van deze mousse! Nee, totaal geen aanrader.
Syoss shine boost shampoo: Ik blijf Syoss een heel fijn merk vinden. Het is misschien niet budget, maar de producten werken wel voor mij. Deze shampoo maakte mijn haar glad en glanzend en doet echt z'n werk. Ik merk ook dat nu ik een andere shampoo gebruik het effect z'n kracht begint te verliezen. M'n haar wordt weer wat doffer en steviger. Tijd dus voor een nieuwe fles!
Gliss Kur hair repair: Dit is zo'n fijn product! Het is heel zuinig in gebruik, maar werkt heel erg goed. Afgelopen tijd had ik wat beschadigde puntjes in m'n haar en deze hair repair heeft dat bijna volledig verholpen. De hair repair verzorgt het haar intensief en maakt er weer soepel en glanzend haar van. Je kan het dan ook vergelijken met een haarmasker/conditioner, maar dan een hele zuinige variant.

Kruidvat body & fruit body lotion - Kruidvat body & fruit body scrub - Vogue women parfum deo

Kruidvat body & fruit body lotion: Deze body lotion heb ik echt al heel erg lang, minstens een jaar! Ik heb hem alleen nooit veel gebruikt, tot twee maanden geleden, eigenlijk hartstikke zonde, wat het is een hele prettige body lotion. De body lotion is zuinig in gebruik en trekt erg snel in. Ook is de geur van mango en papaya heerlijk en die blijft ook best een tijdje hangen.
Kruidvat body & fruit body scrub: Geen scrub die matcht met de body lotion, maar wel een hele fijne scrub. Ook deze scrub is erg zuinig in gebruik en ruikt eveneens heerlijk. De scrub bevat kleine deeltjes en maakt de huid soepel en zacht. 
Vogue women parfum deo: Net als de andere Vogue deodorant beschikt ook deze over een zeer sterke geur en moet je dus oppassen dat je niet teveel spuit. De deodorant zorgt niet voor een intensieve verzorging, maar wel voor een tijdelijk effect.

Dr. Pierrie Ricaud masque purifiant - Yves Rocher verzorgend masker - Essence my skin tinted moisturizer

Dr. Pierrie Ricaud masque purifiant: Dit masker van Dr. Pierre Ricaud vond ik helaas erg tegenvallen. Het is best een hoogstaand merk en ik had dan ook veel meer verwacht. Allereerst was de substantie heel erg onprettig om over het gezicht te verdelen en zat er meer op m'n handen dan op m'n gezicht. Verder bleef het masker heel erg zacht en bleef het als het ware op m'n gezicht zitten. Erg onprettig, want op deze manier wordt de huid amper gevoed en verzorgd. Na het masker was mijn huid dan ook nog steeds hetzelfde en zag ik geen verschil.
Yves Rocher verzorgend masker: Dit masker van Yves Rocher vond ik dan wel weer heel fijn. Het is een beetje een zacht en jelly masker en brengt makkelijk aan over het gezicht. Het masker trekt een beetje in de huid en de huid is achteraf dan ook heel erg zacht.
Essence my skin tinted moisturizer: Deze moisturizer is echt een drama voor mij geweest. De eerste 3 weken was ik er weg van, maar daarna begon mijn huid te irriteren en kreeg ik allemaal plekjes in m'n gezicht. Ook werden m'n oogleden zo rood en opgezwollen na het gebruik dat ik toen maar besloot om te stoppen met het gebruik ervan.

Yves Rocher verzorgende handcrème - Essence studio nails xxxl nail thickener - Essence studio nails ultra strong nail hardener - Sensodyne fresh mint

Yves Rocher verzorgende handcrème: Deze handcrème vond ik echt drie keer niks. De geur, de substantie, niet echt mijn ding. De crème trok erg slecht in de geur bleef erg lang hangen, helaas.
Essence studio nails xxxl nail thickener: Deze nail thickener heb ik echt in overvloed gebruikt, zeker toen ik net begon met nagellak en heeft m'n nagels zeker steviger gemaakt.
Essence studio nails ultra strong nail hardener: Een van de fijnste nail hardeners die ik tot nu toe heb geprobeerd. Hardeners gebruik ik altijd als top coat en de glans hiervan is ook echt prachtig. Zeker een aanrader!
Sensodyne fresh mint: Sinds ik Sensodyne gebruik merk ik dat mijn tanden minder gevoelig zijn dan anders (oh help, dit klinkt net als een reclame!). Ik had altijd veel last bij het eten van bijv. chocola, maar sinds ik deze tandpasta gebruik gelukkig niet meer!
Miss Sporty Dr Balm: Deze lipbalm vond ik er zo leuk uitzien dat ik hem kocht, maar helaas vind ik de werking niet prettig. Ik moest om de 5 minuten bijsmeren. Ook de 'smaak' vond ik niet fijn.

Hema cleansing wipes - Primark refreshing hand wipes - Kruidvat cleansing wipes - Bella cotton pads

Hema cleansing wipes: Deze cleansing wipes vond ik er zo schattig uitzien dat ik ze toch maar mee nam. Ik ben er erg tevreden over! 's Ochtends smeer ik m'n foundation uit met m'n vingertoppen en er blijft altijd wat achter, zo'n doekje is dan erg handig. Ook als ik swatches maak gebruik ik deze doekjes om alles daarna schoon te maken.
Primark refreshing hand wipes: Hand wipes zijn altijd handig, ik heb ze dan ook altijd in mijn tas zitten, just in case.
Kruidvat cleansing wipes: Dit blijven toch echt mijn favoriete reinigingsdoekjes. Mijn huid kan er goed tegen en de doekjes zijn vochtig genoeg om het gehele gezicht schoon te krijgen. Ook complete ooglooks met veel mascara en eyeliner is weg te krijgen.
Bella cotton pads: Tja, wattenschijfjes, we kennen het allemaal wel. Een maand voorbij, een of meerder pakken wattenschijfjes op.

Nu ik alles zo terug lees ben ik deze maand niet zo positief over alles. Misschien komt heet wel omdat ik hele oude producten ben gaan hergebruiken, of omdat ik gewoon niet bekend was met de meeste producten. Hopen dat de volgende 'opgemaakt' iets positiever is!

Wat heb jij afgelopen maand allemaal opgemaakt?

6 opmerkingen:

  1. Je hebt echt veel opgemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat heb je veel opgemaakt, leuk zeg! De body lotion en scrub van Kruidvat vind ik heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post!

    http://fuckhighclass.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je veel opgemaakt! Ik wou dat ik hier ook zo goed in was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoho, je hebt echt veel opgemaakt! Leuk dat je er telkens bij schrijft wat je van het product vind ;)
    Veel liefs, Elien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien :D je heb veel opgemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen