vrijdag 11 april 2014

Review: Zoeva 104 Buffer & Real Techniques Blush Brush


 Aan een goede bufferkwast en een goede blushkwast was ik al een hele tijd toe. Foundation of bb-cream bracht ik altijd aan met mijn handen en voor mijn blush gebruikte ik een goedkope kwast uit een set van Forever21. Ik deed een bestelling bij The Make-Up Spot en bestelde deze kwasten dan ook. Of ik blij ben met mijn aankopen, zul je lezen in deze review.


De verpakking van beide kwasten is super. Zoeva kwasten worden geleverd in een zakje en die van Real Technique in een plastic doosje. Beide verpakkingen zorgen ervoor dat de haren niet kunnen verbuigen en dat ze beschermd zijn bij de verzending.



De blush brush van Real Techniques is ontzettend zacht en redelijk groot. Hij kan precies een mooie hoeveelheid kleur op je wangen aanbrengen, want hij bedekt deze precies. Ondanks dat de kwast zacht is, is hij wel stevig en blijft er veel blush op de haren zitten. Bij aanbrengen komt er dus alsnog veel pigment af en dit maakt 'm ontzettend fijn. De haren verkleuren na één keer gebruiken al wel naar roze (of in ieder geval de kleur blush die je gebruikt), maar dit betekent niet dat de kleur mengt met de blush die je de volgende dag aanbrengt. Natuurlijk moet ik wel even leren wat vaker mijn kwasten schoon te maken;) Een laatste voordeel aan de blush brush is dat je hem door de platte onderkant rechtop kunt zetten. Dat zie je niet vaak. Ik denk niet dat ik ergens een fijnere kwast zal vinden voor het aanbrengen van blush, dus die €12,50 neem ik voor lief.



Van het merk Zoeva kocht ik voor €13,50 de 104 Buffer kwast. Mijn huid zal na het aanbrengen van foundation of bb-cream met mijn handen toch iets vetter worden en een kwast is ook een betere oplossing als je geen vieze handen wilt krijgen. Ik vind het persoonlijk namelijk vervelend om na het aanbrengen van foundation eerst weer mijn handen te wassen. Deze kwast is een fantastische aankoop geweest. De haren zijn zacht, maar wel stevig genoeg om foundation mee aan te brengen. De steel is dik, waardoor je veel grip hebt en ook het aantal haren is top. Ik heb na een week gebruiken ook nog geen last gehad van uitvallende haren, dus nadelen kan ik echt niet bedenken.


Zoals je aan mijn review kunt merken, raad ik deze kwasten beide aan. De prijzen zijn redelijk hoog, maar dat is de kwaliteit ook. Binnenkort zullen jullie ook meer producten van mijn bestelling bij The Make-Up Spot zien.

Hoeveel betaal jij maximaal voor een kwast?

No Comments Yet, Leave Yours!