woensdag 5 maart 2014

Review: Max nail stripers van Action

Het houdt niet op met mijn reviews over producten van Action en met mijn artikelen over nagellak. Hier komt dus weer een typisch Evi bericht. Bij Action nam ik een set van drie stripers mee in een paar leuke kleuren. Je zult het zien en lezen!

De Action verkoopt sets in verschillende kleuren en in elk pakje zitten drie stripers. De kleuren verschillen erg van elkaar. Dat kun je hier goed zien. De roze kleur heeft een crème finish, maar in de groene kleur is toch echt goed een lichte glans en shimmer te zien. De koperen lak bevat veel glitters en vooral deze vind ik erg mooi.

Over het kwastje van de stripers kan ik niet klagen. De haartjes zijn niet te slap of te stevig, maar gewoon goed. We gaan nu verder met wat je er allemaal mee kan.

De stripers zitten in een schattige en vrolijke verpakking. Bovenaan zie je een aantal figuurtjes. Het zijn waarschijnlijk voorbeelden van wat je er allemaal mee kunt. Als ik de figuurtjes in een eerste oogopslag zie, vraag ik me af wie er zo geweldig kan zijn om deze er mee te maken. Maar oefening baart kunst. Wat een vreselijke uitspraak is dat eigenlijk.

Om de stripers uit te testen maakte ik op mijn nagels een aantal figuurtjes. Het was totaal niet moeilijk om te doen, maar stipjes worden wel aardig grote druppels, want het puntje is toch wel erg spits. Bij andere handelingen, zoals bij het kleuren van de top of het maken van strepen, is dit wel erg handig. De lak die ik hierboven als basis draag is trouwens een pastel lakje van Primark. Ik denk dat deze nog steeds worden verkocht, dus als je daar swatches van wilt zien: vraag het me gerust.

Op de vorige foto had ik nog geen gebruik gemaakt van de koperen lak, de mooiste naar mijn mening dus. Op deze manier vind ik de stripers het leukste en zal ik ze ook gaan gebruiken. Of het streeppatroon over mijn nagels op de tweede plaats. De paars/bordeaux kleur op deze foto is In the Cable Car-Pool Lane van OPI.

Om de figuurtjes van de verpakking te maken moet je een tovenaar zijn, maar voor het maken van simpele figuurtjes zoals hartjes, streepjes, smileys, stipjes, en noem het maar op, zijn de stripers van Action een goede deal. De verschillende kleuren per pakje zijn mooi en de lakjes drogen snel. Tot slot dekken de kleuren ook nog eens geweldig. Positiever kan ik niet zijn. De drie lakjes kosten samen €1,39.

Welke set kleuren van de stripers heb jij?