woensdag 5 maart 2014

Opgemaakt: februari 2014


Februari is voorbij en ik heb al m'n producten van die maand opgespaard. Van het resultaat schrok ik in eerste instantie heel erg omdat het zoveel was. Ik maakte veel meer producten op dan ik in januari deed. Dit komt merendeels doordat heel veel producten eind januari 'net niet' leeg waren en dat in februari dus wel gebeurde.

Syoss repair therapy conditioner - Nivea hydro care shampoo - Andrelon anti-roos shampoo - Phytum Aktiv volume shampoo - L'oréal glansverlengende verzorging - Andrélon perfecte krul mousse - Palmer's conditionerende kokosshampoo (samples)


Syoss repair therapy conditioner: Syoss vind ik een van de fijnere merken als het gaat om shampoo/conditioner. Het is namelijk een conditioner waarbij ik merk dat m'n haar hersteld zonder al te veel haarbreuk te veroorzaken. Mijn haar blijft tot twee dagen goed zacht en is goed doorkambaar.
Nivea hydro care shampoo: Ik had deze ooit mee op vakantie en aangezien ik zag dat ik hem nog een keer kon gebruiken deed ik dat dan ook maar meteen. De shampoo zorgt een intensieve, hydraterende verzorging en maakt het haar voelbaar zacht.
Andrelon anti-roos shampoo: Vorige maand maakte ik er ook al een op en dat is nu weer het geval. Deze shampoo zegt het al, het is speciaal ontwikkeld om je hoofdhuid roosvrij te huiden en het schilferen te verminderen. Een heel fijn product.
Phytum Aktiv volume shampoo: Dit is een product waar ik helaas niet veel over kan vertellen. Ik heb het maar een of twee keer gebruikt. Al moet ik de verpakking geloven zou deze shampoo moeten zorgen voor meer volume.
L'oréal glansverlengende verzorging: Het product zegt het al, het zorgt voor een glanzend effect in je haar. Helaas heb ik er vrij weinig van gezien, ondanks dat ik de hele tube heb opgemaakt, jammer!
Andrélon perfecte krul mousse: Ook deze krul mousse van Andrélon liet ik vorige maand al zien. Ik maak er eentje op per maand en dit is puur omdat ik het zo'n fijn product vind. Het houdt mijn krullen goed in stand en laat ze heel natuurlijk overkomen.
Palmer's conditionerende kokosshampoo (samples): Maar liefst 5 samples had ik nodig voor een wasbeurt, maar het waren wel fijne samples. Niet vanwege de werking, maar vanwege de heerlijke geur. Een dag later rook m'n haar nog naar kokos, lekker!

Palmolive shower milk - Mediq douchecrème - Rexona ultra dry deo-stick - Karmameju konjac sponge - Christina Aguilera Unforgettable body lotion - Possibility douchegel: strawberry soufflé, peppermint ice cream, raspberry pavlova - Nivea bodymilk (sample) - Bath & Shower Gel Disney - Douglas body scrub Lemon & Cucumber

Palmolive shower milk: Oh, dit is echt een van de heerlijkste, zachte, lekker ruikende producten die ik afgelopen tijd heb gebruikt. Deze shower milk bevat olijf en moisturizing milk.
Mediq douchecrème: Opnieuw een product om je huid heerlijk schoon en zacht aan te laten voelen. Ik vond dit dan ook een erg fijn product. Je merkt dat de zachte substantie je huid verzorgt en ik gebruikte hem dan ook veel na het scrubben, de huid is dan erg onrustig en met deze douchecrème verminderde dat.
Rexona ultra dry deo-stick: Deze deo-stick is erg fijn in gebruikt en zorgt ervoor dat je minder zweet dan met een normale spuitdeo. Vaak gebruik ik hem in combinatie, maar alleen de stick is ook meer dan genoeg.
Karmameju konjac sponge: Dit product kreeg ik ooit in een Glossybox en ik wist in eerste instantie niet wat ik ermee moest. Er bleek een kleine, ronde, bolle spons in te zitten die de huid reinigt. Helaas ging het sponsje al snel kapot.
Christina Aguilera Unforgettable body lotion: Echt een van de meeste heerlijke body lotions die ik ooit heb opgemaakt. De substantie is dun, maar toch nog dik genoeg om mooi uit te smeren. De body lotion trekt snel in en laat een aantal uur een heerlijke geur hangen. 
Possibility douchegel: strawberry soufflé, peppermint ice cream, raspberry pavlova: Deze 3 tubes kwamen in een setje voor €5 bij de Etos. Het zijn douchegels die allemaal een heerlijke geur achterlaten. Vooral de mintgeur vond ik echt heerlijk. Wat ook leuk is, is dat naast de ingrediënten van het product, er ook een recept bij staat dat aansluit bij de naam van het product. Heerlijk om dus bijv. ijs met pepermunt smaak te maken, leuk gedaan!
Nivea bodymilk (sample): Het is een sample, maar wel eentje die mij meteen kon overtuigen van dit product. De zijdezachte bodmilk van Nivea zorgt voor versoepeling van de huid en het zachter maken ervan en dit merkte ik eigenlijk meteen toen ik het product aanbracht. De lichte substantie voelt ook al erg 'zacht' aan en dat is alleen maar fijn. 
Bath & Shower Gel Disney: Geen voedende of herstellende shower gel, maar wel een hele schattige. De vloeistof bevat glitters en dit is natuurlijk superschattig.
Douglas body scrub Lemon & Cucumber: Een scrub met een jelly substantie. De scrub ruikt erg fris en is fijn in gebruik door de kleine scrubdeeltjes.

Bella wattenschijfjes - Anatomicals puffy the eye bag slayer - Lifecare poriënstrips - Benefit: The POREfessional - Kruidvat reinigingsdoekjes (zitten eronder verstopt) - Verfrissende zakdoekjes - Primark hand wipes - H&M hand wipes - dr. van der Hoog masker Big Fun Bubblegum - Action komkommer peel-off masker - Essence compact powder

Bella wattenschijfjes: Eigenlijk gebruik ik deze wattenschijfjes altijd, ze komen bij de Action vandaan en zijn gewoon erg fijn in gebruik, ze laten niet los en zijn dus ook erg handig om je nagellak er bijv. af te halen zonder allemaal stukjes watten achter te laten.
Anatomicals puffy the eye bag slayer: Dit product zat in de Glossybox van februari en in het artikel daarover kon je al lezen dat ik er niet blij mee was. Het is de bedoeling dat het product rimpels en lijntjes vermindert, maar na twee minuten verdwijnt het effect alweer. Heel erg jammer, want het had zo mooi kunnen zijn.
Lifecare poriënstrips: Ik ben erg te spreken over deze poriënstrips en heb dan inmiddels al een tweede keer het doosje aangeschaft. De bedoeling is dat je de strips over je neus plakt waarna bij meermalig gebruikd de poriën zich verminderen. Na de eerste beurt merkte ik al dat de huid rond m'n neus gladder werd en na meerdere malen de strips gebruikt te hebben bleef dit effect aanhouden. M'n poriën verminderden en m'n huid zag er beter uit. Nog mooier is dat dit product gewoon bij Action te verkrijgen is. Je betaalt voor 6 strips €0,98, echt geen geld!
Benefit: The POREfessional: Over dit product ben ik erg te spreken. Het is eigenlijk gewoon een primer die je huid gladder maakt en er mooier uit laat zien. Dit is ook precies wat het product doet. Poriën verminderen en de huid lijkt en voelt gladder. Toch denk ik dat er ook een goede budgetvariant is en ik zal dit product dan ook niet opnieuw aanschaffen.
Kruidvat reinigingsdoekjes (zitten eronder verstopt): Ze zijn misschien niet te zien, maar ze liggen er wel degelijk! De reinigingsdoekjes van Kruidvat voor de normale en gemengde huid. Ik heb een gevoelige huid, maar die variant irriteerde bij mij en dus koop ik vanaf dat moment die voor de normale huid. En ik ben er blij mee! Ze halen al m'n make-up weg en zijn vochtig genoeg hiervoor, zeker een favoriet.
Verfrissende zakdoekjes: Deze zakdoekjes kocht ik bij de Action. Ik kocht ze omdat ik dacht dat het reinigingsdoekjes waren, maar ik had niet goed gelezen en bij thuiskomst was ik dan ook verbaast. Aangezien ik liever papieren zakdoekjes gebruik, heb ik dit pakje dan maar gebruikt als hand wipes, net zo effectief en ze laten een lekker fris geurtje achter.
Primark hand wipes: Hand wipes, ik houd ervan, deze is van Primark en werkte wel oké. Goed genoeg om swatches e.d. weg te vegen van mijn arm.
H&M hand wipes: Dit kleine setje hand wipes nam ik altijd mee naar festivals/concerten. De wc's zijn daar nou niet echt erg schoon en dan is zo'n pakje altijd handig. Deze hand wipes dragen de geur van vanille en drop en dat ruikt ook erg lekker.
dr. van der Hoog masker Big Fun Bubblegum: Een maskertje, deze keer van dr. van der Hoog. Doet wat het moet doen, namelijk de huid herstellen en verzorgen. Nadien voelde mijn huid zachter aan en plekjes leken verminderd.
Action komkommer peel-off masker: Nog een masker, deze keer van, alweer, de Action. Je kan wel zien dat ik fan ben van de producten daar, al viel dit masker toch een klein beetje tegen. Het is een peel-off masker dat z'n werk goed doet, maar juist dat effect maakt het masker moeilijk te verwijderen. Het masker droogt namelijk niet geleidelijk waardoor ik alsnog met doekjes en water aan de slag moest om alles compleet van m'n gezicht te halen.
Essence compact powder: Een compact powder die ik echt maar 1,5 maand heb gebruikt en toen al op was. Het product is niet bepaald zuinig in gebruik en deze kleur was helaas ook te donker voor mij. Wel werkt het product goed want ik hoefde amper bij te poederen.

Derlon fresh mint mondwater - Sensodyne mondwater - Gwen Stefani Harajuku Lovers Music - Fly High! foot gel - sample Justin Bieber The Key (parfum) - Lipsmacker coca cola - Kruidvat nail remover pads

Derlon fresh mint mondwater: Echt de allervieste mondwater die ik ooit heb gebruikt, helaas wilde mijn moeder geen ander halen en moest ik het hier maar mee doen. Ik merk wel dat het m'n tanden extra reinigt, maar de smaak was echt niet te doen, snel uitspugen dus.
Sensodyne mondwater: Deze mondwater vond ik veel fijner, helaas was het een reisverpakking. Dit mondwater heeft een lekkere mintsmaak en geen chemische zoals die van Derlon. Ook blijft de 'smaak' veel langer hangen na gebruik waardoor je dus de hele tijd het gevoel hebt dat je gebit lekker fris is.
Gwen Stefani Harajuku Lovers Music: Een heerlijke en schattige parfum die nu helaas op is. Het parfum heb ik al ruim een jaar en na lange tijd alleen deze te hebben gebruikt moest ik er toch aan geloven. Hij was op, leeg, het was over. Ik ga wel het flesje bewaren want die vind ik te schattig om weg te doen.

Topnoten: peer, clementine
Hartnoten: jasmijn, kamperfoelie, pronkerwt
Basisnoten: musk, vanille

Fly High! foot gel: Eigenlijk heb ik een beetje gesmokkeld bij dit product van in tegenstelling tot wat de verpakking aangeeft heb ik dit product niet gebruikt voor m'n voeten. Ik gebruikte het toen ik spierpijn had bij m'n rug en bovenbenen. De gel zorgt er namelijk voor dat spieren rustig worden na actieve inspanning en naar mijn mening hoefde dat niet per se bij de voeten te zijn. Gelukkig hielp het, anders was het een stom idee geweest. 
sample Justin Bieber The Key (parfum): Ik was al lange tijd benieuwd naar dit parfum en bij Douglas was ik zo onder de indruk dat ik een sample ervan mee vroeg. Zo kon ik toch nog iets langer ervan genieten en zeker zijn van mijn besluit om het parfum later een keer te kopen.

Topnoten: sappige mandarijn, peer, boysenberry, zoete bloesem
Hartnoten: roze jasmijn, waterlelie, perziknectar
Basisnoten: muskus, houtsoorten, vanille, lichte touch van frambozenroom

Lipsmacker coca cola: Lipsmackers, mijn favoriete lipbalms die er zijn. Ze zijn niet verzorgend, maar zien er wel heel leuk uit en de geuren zijn ook echt heerlijk!
Kruidvat nail remover pads: Remover pads, ik heb ze altijd en overal bij de hand, je weet maar nooit wanneer je nagels heel lelijk gaan chippen en dan haal ik liever de nagellak er bij alle nagels af dan dat ik met lelijk gechipte nagels rondloop.

Dat waren alweer alle gebruikte producten van februari. Ik ben alweer begonnen met sparen voor maart en ik hoop dat het iets minder extreem is dan dat februari was.

Zitten er herkenbare producten voor je tussen? Wat vind jij van deze producten?

4 opmerkingen:

  1. Leuke producten heb je opgemaakt! Zelf heb ik er ook best wel wat opgemaakt in februari, maar dat komt omdat ik ook vooral producten waar nog een beetje in zat heb zitten opmaken. Moet uiteraard ook eens gebeuren ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woow, wat heb je veel opgemaakt. Leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat heb je een boel opgemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat heb jij veel opgemaakt! Leuk om te lezen!! <3

    BeantwoordenVerwijderen