donderdag 6 maart 2014

TMI tag | Evi


Je ziet 'm al vaak voorbij komen, de Too Much Information tag. Ik zag de tag als eerste bij VeraCamilla, mijn favoriete blogger. Ik schreef deze tag op woensdagavond, dus daarop zijn een aantal antwoorden gebaseerd. Veel plezier met lezen over mij ;)

1. Wat draag je?
Een spijkerbroek, koraal roze top en een gehaakt vestje. 

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja en nog steeds.
3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Nee, nooit.
4. Hoe lang ben je?
Op m'n ID staat dat ik 1,70 m lang ben. 
5. Hoeveel weeg je?
59 kilo.
6. Heb je tattoo’s?
Nee
7. Heb je piercings?
Niet meer dan in elk oor een gaatje.
8. OTP?
Voor de mensen die dat niet weten: One True Pairing is je favoriete samengestelde stel karakters uit een tv-serie of film. Het gebeurt dus vaak bij fans dat zij willen dat karakters bij elkaar komen, terwijl dat in het verhaal niet gebeurt. Ik vind Katniss en Peeta in the Hunger Games zeker weten veel beter bij elkaar passen dan Katniss en Gale. 
9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Temperance Brennan en Seeley Booth in Bones.
10. Wat is je favoriete serie?
Angel zal altijd mijn favoriete serie blijven, maar momenteel vind ik Pretty Little Liars en Vikings ook geweldig.
11. Wat is je favoriete band?
Linkin Park en 30 Seconds To Mars staan bovenaan, maar ook Muse en Imagine Dragons vind ik goed. Ik zag ze allemaal live!



12. Wat mis je?
Op vakantie gaan in het buitenland.
13. Wat is je favoriete liedje?
De afgelopen dagen heb ik vaak Mine van Beyoncé en Drake in mijn hoofd.
14. Hoe oud ben je?
Nu ben ik 17 en over zo'n drie weken eindelijk 18.
15. Wat is je sterrenbeeld?
Ram
16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Eerlijkheid en een beetje gek zijn.
17. Wat is je favoriete quote?
Your heart is free, have the courage to follow it. 


18. Wat is je favoriete acteur?
Jared Leto, Tom Hiddleston, Will Smith, Tom Cruise, Robert Downey Jr., Johnny Depp. Ja, dat waren ze hoor.
19. Wat is je favoriete kleur?
Koraal en donkerblauw.
20. Harde muziek of zachte muziek?
Hard, ik hou van rock.
21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn bedje.
22. Hoe lang douche je?
Ongeveer 20 minuten als ik mijn haren was.
23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Met mijn kleding, haar en make-up in totaal ongeveer 25 minuten.
24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee
25. Wat is een turn-on?
Een lieve lach en mooie ogen.
26. Wat vind je een afknapper?
Arrogantie
27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik ben ooit een YouTube kanaal begonnen, omdat ik muziekvideo's maakte. Deze staan al een aantal jaren op privé, maar ik ben van plan beautyvideo's te gaan maken. Ik weet nog niet wanneer.
28. Heb je angsten?
Naalden zijn mijn grootste angst. Ik word er gewoon niet goed van.
29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Vast een serie, ik huil best snel.
30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Net, tegen mijn vriend.
31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
eviwinnubst, gewoon mijn voor en achternaam. De naam van mijn blog, Random Rockers, bedacht ik samen met een vriendin, die ook eerst op deze blog schreef. Random staat voor bloggen over willekeurige onderwerpen en rockers klonk gewoon lekker.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Ik lees momenteel In een ander licht van Clare Chambers. Het boek dat ik daarvoor las kan ik me nieteens meer herinneren.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Breaking Bad.
34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn vader.
35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Ilona is een goede vriendin van me. Bezoek ook haar blog als je het leuk vindt.
36. Wat is je favoriete eten?
Noedels, kip en alles met tomaten.
37. Waar wil je nog graag naar toe?
Ik zou ooit graag naar Japan willen gaan.
38. De laatste plaats waar je was?
De woonplaats van mijn vriend.
39. Heb je een crush?
Ja, op mijn vriend.
40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Zo'n twee uur geleden :)
41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Geen idee, ik trek me vaak ook niet zoveel aan van meningen van anderen.
42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Ik hou niet zo van snoep. Ik vind taart, chocolade en chips wel heel lekker. Als ik echt moet kiezen ga ik voor perzik of kersensmaak.
43. Welke instrumenten speel je?
Ik heb jaren lang saxofoon gespeeld, maar ben er mee gestopt.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Als ik sieraden draag is het meestal een ketting. Hangers met uiltjes heb ik het meeste.
45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Oeps, ik heb geen idee!
46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Ghost van Katy Perry, net op de fiets.
47. Wat is je favoriete openingszin?
Ik heb geen openingszinnen meer nodig, if you know what I mean.
48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Ik doe niet aan openingszinnen.
49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Met Tim vanuit bed Breaking Bad kijken kan ik wel chillen noemen, dus dat is maar een paar uur geleden.
50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen met een blog :)

No Comments Yet, Leave Yours!