vrijdag 14 maart 2014

#8 Stash Flash Friday: Miss Sporty nail polish


Deze keer een stash flash met producten die nog steeds te koop zijn bij de drogist, namelijk 3 lakken van Miss Sporty. Het ligt er wel aan bij welke drogisterij je bent, want niet alle extra collecties zijn overal nog te koop en dit zijn nou net de lakken die daaruit vandaag komen.

004 - 061 -063

We zijn het ondertussen gewend van Miss Sporty, maar de lakken hebben nog steeds geen namen, alleen maar nummers, heel erg jammer! Toch doet het niets onder aan de kwaliteit van de lakken, dus daar mogen we tevreden over zijn. Ik kocht een lakje uit de 'oh my gem' serie en twee lakken uit de 'crush on you' lijn. Laatstgenoemde is de meest recente collectie, bestaande uit liquid sand lakken.



Hello glitter! Deze lak zit echt bomvol en ondanks dat hij na 3 lagen nog niet compleet dekt vind ik het een prachtige lak. Het is een beetje een combinatie van het speckled effect, maar dan met glitters in plaats van normale kleurtjes. Echt prachtig gedaan!



Liquid sand, tsja, als je vaker op onze blog hebt gekeken weet je dat ik echt niet meer zonder kan. Het is de snelste manier om je nagels te doen vanwege de korte droogtijd en de lakken zitten vaak bomvol glitters. Deze kleur bevat iets minder glitter, maar eigenlijk vind ik dat wel mooi. Het maakt de lak erg subtiel en geschikt voor iedere dag.



En dan het tweede lakje uit de 'crush on you' lijn, helaas nog steeds naamloos. Ondanks dat is het echt een hele mooie kleur, oranje met gouden glitters. Vooral in de zon is het erg goed te zien, heerlijk fel kleurtje voor de lente/zomer!

Ik ben erg blij met m'n nieuwe aankopen, ik had nog niet veel Miss Sporty lakken, maar dit zijn echt wel een paar pareltjes samen! Vooral de 'oh my gem' lak is een favoriet, zo mooi blauw en vol glitter! Ik kocht de lakken bij de Etos voor €1,99, maar ook plaatste drogisterijen hebben vaak een rek met Miss Sporty producten, neem dus zeker eens een kijkje!

Heb jij deze lakken van Miss Sporty al gezien?

2 opmerkingen: