vrijdag 14 maart 2014

Catrice Call Me Princess VS Miss Sporty 063


Alweer een tijdje terug voegde ik twee liquid sand lakjes toe aan mijn stash. Een tijdje later kwam ik erachter dat deze best op elkaar leken. Dit is een artikel met een review, swatches, maar ook een vergelijking tussen de twee lakjes.



De eerste swatch die je ziet is nummer 063 uit de Crush On You collectie van Miss Sporty. Een fel rood-oranje kleur met goude glittertjes. Ik draag twee laagjes en ben echt mega tevreden met het resultaat. Misschien is dit wel het mooiste lakje uit mijn stash. Dat dacht ik tenminste. Tot ik ontdekte dat de kleur wel erg leek op een nieuw Crushed Crystal lakje van Catrice: Call Me Princes.


In het zonlicht, zoals op deze foto, kun je goed zien wat ik bedoel. 063 lijkt erg op de lak van Catrice in het potje. Een paar dagen later deed ik de lak van Catrice op mijn nagels.


Call Me Princess is in het voorjaar toegevoegd aan het assortiment van Catrice en is waarschijnlijk de populairste van de Crushed Crystals. Hij was voordat ik 'm kocht namelijk al een aantal keren als enige uitverkocht. Met twee laagjes geeft de lak een goede dekking. In tegenstelling tot 063 van Miss Sporty heeft deze een parelmoer glans en een roze kleur lak. Ik kan dus concluderen dat de lakjes in praktijk dus helemaal niet op elkaar lijken. 063 is overigens wel een dupe van OPI Jinx.


Ook op deze foto kun je goed zien dat Call Me Princess wel degelijk anders is dan het Crush On You lakje. Call Me Princess (hier kwam ik vandaag achter) doet me wel ontzettend denken aan de lak Princess van Barry M, hoewel ik die zelf niet heb.



Ik kan je dit aanraden: Koop ze allebei! Wat zijn deze lakken een prachtige toevoeging op mijn verzameling. Ze dekken in twee lagen, drogen snel, zijn ook makkelijk te verwijderen en hebben een prachtige glans. Call Me Princess kost €3,39 bij Kruidvat en Trekpleister en de Crush On You lakken kosten €1,99 bij Etos en DA.

Ga jij kiezen of koop je ze allebei?

No Comments Yet, Leave Yours!