zondag 9 februari 2014

Stash Show Sunday #4 MAX Baked Eyeshadow


Bij de lage prijs van make-up van Action is het gewoon moeilijk me in te houden niet een of twee dingen mee te nemen. Omdat ik het groene palette op deze foto al een tijdje had, maar pas het linker palette kocht, besloot ik jullie te laten zien wat ik er van vind.
Green

Het eerste palette dat ik in mijn bezit had, is er een met vier groene tinten. Voor een complete look vind ik het zelf een tikje te groen, maar van de turquoise oogschaduw rechtsonder raakte ik erg enthousiast. Ook de lichtgroene kleur linksonder lijkt me een mooi als highlighter. De oogschaduws in beide paletten zijn gebakken.

Nude

Alweer raak ik erg enthousiast van de onderste twee kleuren. Dit is wel prachtig voor een volledige look. Als het pigment dan een beetje meezit! Met het bekijken van de swatches krijg je al een erg goed beeld van de verschillen tussen deze twee palettes.

Droog aangebrachte swatches

Nat aangebrachte swatches

Wat een ontzettend groot verschil tussen het droog en het nat aanbrengen van de oogschaduws. Toen ik de groene tinten droog aanbracht, vroeg ik me af of er eigenlijk nog hoop was. Bij het nat aanbrengen kwam het toch nog een beetje goed.

Droog aangebrachte swatches

Nat aangebrachte swatches

Hier is het pigment een stuk beter. Bij het droog aanbrengen was ik al tevreden, maar als je ze nat aanbrengt zijn de oogschaduws helemaal prachtig! Ik maakte met beide paletten een look.



Ik gebruikte de lichtste kleur als highlighter, de lichtgroene kleur in de crease, de donkergroene kleur in de buitenste ooghoek en blendde deze door in de crease. De prachtige turquoise kleur kun je zien op mijn ooglid. 
De groene ooglook viel me reuze mee, maar ik zal nooit zo'n look dragen met alleen groene tinten. Liever breng ik een van de kleuren op het ooglid aan en gebruik daar omheen neutralere tinten. Het was zeker nodig om deze hele look te maken met natte kwasten, want we hebben gezien dat dat nodig is. 


Wat ziet mijn mascara er vreselijk uit op deze foto! Mijn wimpers plakken aan elkaar als ik een keertje niet mijn wimperkruller gebruik. 


Ik heb deze look que kleur precies op de zelfde volgorde aangebracht, maar dan met droge kwasten. Ik ga het ook zeker een keer proberen met een natte kwast, maar deze look vind ik zeer geschikt voor dagelijks gebruik. Ik ga dit palette zeker nog vaak gebruiken. Vooral de kleur op het ooglid vind ik erg uniek in mijn stash. 


Per stuk kosten de palettes €1,29 en vooral voor het Nude palette vind ik dit zeker een hele mooie prijs. Als je puur naar het pigment kijkt, kun je Green misschien laten liggen. Maar als je geen moeite hebt met het nat aanbrengen van oogschaduws kun je die voor die lage prijs ook bij Action meenemen. 

Welk baked eyeshadow palette van action is jouw favoriet?

No Comments Yet, Leave Yours!