zondag 9 februari 2014

Action: leuke merken voor een leuke prijs


Een tijdje terug was ik bij de plaatselijke Action en daar kwam ik iets nieuws tegen. Bij de kassa stond een bak met allemaal bekende, wat duurdere, producten, maar dan voor een lage prijs! Heel erg leuk, deed mij ook een beetje denken aan de Big Bazar. Ik nam twee producten mee, natuurlijk twee nagellakjes.

Rimmel London, 340 Marine Blue - Maybelline New York, 665

Ik ging voor twee kleuren met een shimmer erin. Marine Blue, van Rimmel, doet mij erg denken aan NYC East Village. Helaas dekt laatstgenoemde niet goed en ik hoopte dan ook dat die van Rimmel niet zou teleurstellen. De kleur van Maybelline vond ik gewoon erg mooi, een donkerblauwe kleur met een mooie glans.



Rimmel London, 340 Marine Blue

Deze prachtige, oceaankleurige blauw van Rimmel is werkelijk een pareltje. De shimmer is erg subtiel, maar zorgt wel voor een heel mooi effect op de nagels. Zeker een mooie vervanger voor mijn NYC miskoop! De lak is ook van goede kwaliteit en bleef bij mij ruim 5 dagen zitten zonder al te veel chippen.



Maybelline New York, 665

Deze donkerblauwe kleur van Maybelline oogde echt prachtig in het flesje. Er was een mooie shimmer te zien die bij het draaien leek te veranderen en meer te shimmeren. Helaas bleek het effect op m'n nagels mooi, maar niet zo mooi als verwacht. Er is zeker wel een shimmer te bekennen, maar de kleur is iets te donker om het mooi uit te laten komen.

Ik ben erg blij met deze lakjes! Mooie kleuren, mooie merken en een mooie prijs. Ik betaalde bij de Action €2,39 en dat is echt geen geld natuurlijk. Misschien dat ik nog wel een aantal lakjes ga halen, er zaten namelijk nog erg mooie kleuren tussen.

Heb je deze lakjes al gespot bij Action?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ze ook al gespot bij Action, maar niet in deze kleurtjes. Ik vind beide kleurtjes echt wel mooi. Ik hou van blauwe nagellakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Omdat ik graag zou willen weten hoe jij deze vragen beantwoordt, heb ik jou ook genomineerd voor een Liebster Award. Het artikel staat al online: http://randomrockers.blogspot.nl/2014/02/liebster-award.html?m=1
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen