donderdag 20 februari 2014

Nieuwe Colour & Go nagellak van Essence | Galactic Glam en Hello Rosy


Als Essence weer hun schap aanvult met nieuwe voorjaarsproducten moet ik toch echt ook de nagellak bekijken. En dat terwijl ik vind dat mijn nagellakstash uit de hand gaat lopen. Gelukkig heb ik het tot twee nagellakjes kunnen beperken. Ik laat Galactic Glam en Hello Rosy aan jullie zien.



Ik de winkel was het al liefde op het eerste gezicht. Galactic Glam is een turquoise lak met een glans en glitter erin, waarvan ik nog steeds niet kan besluiten of dit goud is of lichtgroen. Mermaid My Day van Catrice lijkt er erg op, maar die lak heeft iets minder dimensie en spanning. Die lak heb ik namelijk ook en die vond ik al helemaal prachtig. Laten we naar Galactic Glam kijken op de nagels zelf.


171 Galactic Glam

Op mijn nagels is-ie nog mooier dan ik verwachtte. Het is een oceaan op je nagels. Wel is dit weer zo'n blauwe kleur, waarvan bij het verwijderen je hele vingers blauw zijn. Je moet het er voor deze geweldige kleur maar voor over hebben. 



De volgende lak kocht ik, samen met de vorige, op de dag voor Valentijnsdag en op Valentijnsdag droeg ik deze, omdat de roze kleur en donkerroze glitters me erg aan het Valentijnsthema deed denken. Het is Hello Rosy, weer een nieuwe lak met een sand style effect, een soort waarin Essence naar mijn mening echt een kei is als je prijs en kwaliteit vergelijkt met andere merken. 

182 Hello Rosy


Als ik de lak op mijn nagels draag, weet ik toch niet helemaal wat ik er van vind, maar dat is een kwestie van smaak. Ik denk dat ik de oudroze tint niet helemaal bij mijn iets gelige huidskleur vind passen. Verder was een nadeel dat de lak al na een dag ging slijten en chippen, wat bij mijn andere sand style lakken van Essence niet het geval is. Wel dekt de lak gewoon prima in twee lagen en droogt hij snel.



Ik ben vooral blij met het eerste lakje, Galactic Glam, maar ook de andere aankoop is bijzonder. Voor een prijs van € 1,69 kun je het geen miskoop noemen. De lakjes liggen al in de schappen en ik verklap alvast dat ik binnenkort ook twee lakken van Catrice laat zien.

Welke nieuwe Essence lakken voeg jij aan je stash toe? Deze?

No Comments Yet, Leave Yours!