woensdag 19 februari 2014

TAG: 4 things


Een tijdje terug zag ik op de blog van Kaylee de tag: 4 things langs komen. Ik vond het eigenlijk wel een hele leuke en besloot daarom deze tag te doen. Enjoy!

In mijn tas:
- portemonnee van Claire's, ooit uit de sale voor €7,-
- (leeg) flesje, je weet nooit wanneer je dorst hebt
- deodorant van Vogue, erg sterk qua geur, dus oppassen dat je niet teveel op spuit
- mobiel, in een roze hoesje dat eigenlijk al uit elkaar valt, maar het duurde zo lang het juiste hoesje te vinden   dat ik hem lekker houd


Gevonden op mijn bureau:
- bak met notitieblaadjes, altijd handig
- zelfgemaakte pennenhouder (ik liet hier al een DIY zien)
- spullen van toen ik jong was, m'n geboorteklompjes, een bakje met al m'n melktandjes en twee spenen
- stijltang, deze ligt er puur omdat ik hem nergens anders kwijt kan



Favorieten in mijn slaapkamer:
- scheurkalender Loesje, kreeg ik voor m'n 18e verjaardag van vriendinnen, wilde hem al heel erg lang en       dat ik hem kreeg was dan ook een leuke verrassing
- spiegel op m'n kast, hier doe ik altijd mijn make-up, erg handig dus
- kledingkast, mijn kamer is erg klein en het was eigenlijk een wonder dat hij er in paste, maar ik ben er blij     mee!
- make-up kastje, tsja, moet ik hier nog een omschrijving bij geven?



Dingen die ik altijd al eens heb willen doen:
- parachute springen, doodeng lijkt het mij, zeker als je filmpjes ziet waar het mis gaat, maar toch...
- een dag meelopen met een bekende artiest, gewoon een kijkje in hun leven nemen
- gratis shoppen, het liefste bij de Kruidvat, Trekpleister of H&M!
- met heel m'n vriendengroep naar een groot festival, ik ga wel eens naar een festival met vrienden, maar er     zijn er altijd een paar die thuis blijven helaas

Waarvan ik houd op dit moment:
- de mensen om mij heen, wat zou ik zonder ze moeten?!
- de schattigste katten ooit, hier liet ik je al kennis met ze maken
- donuts
- m'n iPod, ik houd van muziek en zou echt NIET weten wat ik zonder moest, er gaat geen dag voorbij           zonder muziek


Waarvan ik weet dat jij ze nog niet over mij wist:
- Ik ben verslaafd aan donuts. In de zomer heb ik een extra bijbaantje en van m'n eerste loon haal ik standaard een bak en eet die lekker op!
- In ons dorp hebben we de allerleukste kermis van Nederland en omdat ik er 5 minuten vandaan woon gingen we afgelopen zomer gezellig eten en drinken met een grote groep, heel erg leuk! Dit jaar willen we hetzelfde gaan doen.
- Ik ben toen ik jong was erg ziek geweest en heb een lange tijd in het ziekenhuis gelegen en moeten revalideren. Ik ben nu weer beter, maar heb er wel een groot litteken op m'n been en in m'n nek aan overgehouden. Gelukkig ben ik wel gezond verklaard en daar draait het om!
- Ik sta er om bekend dat ik een gat in m'n hand heb en dus nooit geld heb. Toch lukt het op een of andere manier altijd weer om de maand rond te komen zonder leuke uitjes te missen, win-situatie!


Liedjes die ik niet uit m'n hoofd krijg:
- Beady Eye - Flick of the Finger
- Pharell Williams - Happy
- Sef ft. The Flexican - Bro's before Ho's
- Selena Gomez - Birthday


Vonden jullie de tag leuk? Ik wel! Ik heb af en toe zelfs moeten lachen om m'n eigen antwoorden(heel erg slecht, ik weet het), maar dat laat weer zien hoe leuk ik deze tag vind! Natuurlijk mag je de tag over nemen, als je het mij laat weten neem ik zeker weten een kijkje!

Welke 4 things mis jij hier nog tussen de vragen?

5 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke tag!! Ik ga deze tag ook overnemen:D
    En ik ga je volgen op bloglovin, want je hebt een leuke blog!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Btw,I'm also on Instagram,maybe you like my account?
    Lovely greets from germany ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, leuk om te lezen! Waar woon je dan? (wil je me dat mailen haha).

    BeantwoordenVerwijderen