donderdag 20 februari 2014

Action: MAX nail-art stripers


Nail-art, ik ben er gewoon erg slecht in. Nu weet ik dat oefening kunst baart, maar daar moet je wel de tijd voor hebben en helaas heb ik dat niet. Ook het geduld is bij mij erg snel op. Daarom is het altijd fijn als er handige tools zijn (denk aan stempelen, dotting tool) om je op weg te helpen, zo ook deze nail-art stripers. Ik koos voor een aantal neutrale kleuren, omdat ik hier de meeste kanten op kan.



De stickers van de kleurtjes ben ik helaas kwijt, maar laat ik ze omschrijven als felroze, sparkling silver en inktzwart. Kleuren die altijd van pas komen en waarmee ik denk de meeste kanten op te kunnen.



Op de verpakking staan een aantal voorbeelden die je kan maken met de stripers. Ik probeerde het uiltje uit, maar slaagde daar helaas niet in. Het lag aan mij zelf, want zoals je kan zien is het kwastje van de striper prachtig lang en recht afgesneden.


Ik maakte wel een aantal andere figuurtjes, maar ben er hiermee ook achter gekomen dat je met deze stripers ook alleen maar kan stripen. Andere figuren maken wordt al snel lastig omdat het kwastje moelijk te draaien is. Waar het wel perfect voor is, is om tips te maken op je nagels (zie pink). Het kwastje lakt perfect recht en is een handig hulpmiddel.

Ik ben erg tevreden met deze stripers, al zijn de voorbeelden op de verpakking wel een beetje jammer, aangezien de striper dit soort figuren niet kan maken. Ondanks dat kan ik niet boos zijn, want het is nou eenmaal een striper en stripers zijn geschikt om strakke strepen mee te zetten en dat doet deze wel. Ik kocht de stripers bij Action voor €1,39 en die prijs is lekker meegenomen natuurlijk!

Ben jij fan van het gebruik van stripers? Of doe je het liever met een andere tool?

2 opmerkingen: