dinsdag 11 februari 2014

Liebster Award-ception

Vandaag een soort tag die totaal nieuw voor me was. De Liebster Award. Dit is de manier om blogs met (redelijk) weinig volgers in het zonnetje te zetten. Ik werd getagd door mijn vriendin World Full of Polish en ik moet zeggen: ik vind de vragen best moeilijk te beantwoorden!


1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik begon vooral met bloggen om mooie foto's te delen die ik zelf maakte. Ik ging vaak de buurt in om te fotograferen en als ik een dagje weg ging of op vakantie ging, maakte ik erg veel foto's. Deze zette ik dan op mijn blog. Die staat overigens nog steeds online: EWi-photography 
Toen ik wat meer make-up ging gebruiken en ook op andere blogs keek, begon ik ook wat shoplogs online te zetten. Ook nagellak en nail-art vond ik erg leuk en dit zette ik dan ook op mijn blog. Zo ben ik verder gegaan tot nu.


2. Als er een merk was dat jou je hele leven zou sponsoren, welk merk zou dat dan zijn?
Ik moet meteen aan Essence denken, omdat dit merk gewoon hele leuke make-up heeft en ik altijd super benieuwd ben naar de nieuwe limited edition. Maar ik zou ook voor Yankee Candle of H&M kunnen kiezen. H&M zou voor het aanvullen van mijn kledingkast erg handig zijn. Oei, wat een moeilijke vraag is dit. 

3. Aan welke app ben je op dit moment het meest verslaafd?

Ik kan echt echt niet één app kiezen. Ik gebruik er namelijk een paar erg vaak. Elke ochtend als ik wakker word, heb ik op mijn telefoon een bepaalde routine. In mijn bed check ik whatsapp, twitter, instagram, bloglovin en kijk ik wat het extra voordeel is met de Kruidvat-app. Daarnaast gebruik ik snapchat vaak en is het spel wat ik helemaal geweldig vind Papa Pear. Ik word zo vrolijk van de levels, poppetjes en de muziek en ben al in level 141.

4. Wat maakt jouw blog, jouw blog, wat maakt het bijzonder?

Ik denk dat elke blogger dit wel van zijn/haar blog zegt, maar ik probeer zo origineel mogelijk te zijn. Ik probeer producten te reviewen en dingen te laten zien die lezers eerder niet waren opgemerkt. En als het producten zijn die anderen ook reviewen probeer ik een van de eersten te zijn. Maar dit zijn beiden dingen die voor een blog erg belangrijk zijn om je te onderscheiden. 
Verder hoop ik dat ik niet de enige ben die vind dat er mooie foto's op mijn blog staan :) 


5. Wat is je grootste verslaving?
Eigenlijk alles met een lekkere fruitgeur, maar geurkaarsen staan dan toch zeker wel op nummer één. Nu heb ik er 24 en nog een aantal waxtarts. Gelukkig gaat er wel regelmatig een op, want bij mijn nagellakverzameling is dat een ander verhaal. Daarnaast koop ik ook douchegels en body butters. Yankee Candle en The Body Shop zijn door mij veel bezochte winkels. Af en toe houd ik jullie op de hoogte va mijn verzameling geurkaarsen. Kijk hier voor het laatste bericht. 
Aan nagellak ben ik naar mijn mening iets minder verslaafd, want ik koop steeds minder. Alleen nagellak met bijzondere effecten of die van bepaalde collecties koop ik nog, maar doordat ze niet snel op gaan heb ik er nu wel erg veel. 


6. Welke artiest zou je graag weer tot leven willen brengen en waarom?

Als ik echt moet kiezen zou dat Freddie Mercury zijn. Ik vind het heerlijk om nummers van Queen te luisteren, maar wel denk ik dat de muziek in deze tijd een stuk minder gewaardeerd zou worden en ik dan toch liever bands van nu luister. Een concert van de complete band Queen lijkt me wel fantastisch om mee te maken.  


7. Wat is je favoriete tv-programma?
Pretty Little Liars! Ik ben er pas op Netflix aan begonnen en kan gewoon door en door naar afleveringen kijken. Dit is nu mijn meest favoriete serie. verdere favoriete series kun je in dit blogbericht zien.

8. Heb jij guilty pleasures en zo ja, wat dan?
Mijn dashboard van tumblr blijven door scrollen, terwijl ik veel zinnigere dingen kan doen met mijn tijd, voelt vaak echt niet goed. Vooral omdat tumblr, naast het hilarische deel, vrij onzinnig is. Maar het is zooooo verslavend. Ook speel ik soms in bed nog het spelletje Papa Pear op mijn telefoon, terwijl ik eigenlijk wel vind dat ik moet gaan slapen.
Wat ik ook eigenlijk soms erg vind, is de gezichten die ik trek op de foto's die ik verstuur met snapchat. Soms vraag ik me af hoe ik het voor elkaar krijg zo lelijk te kijken. Maar mijn vriendinnen en zusje kunnen er erg om lachen en ik zelf ook ook eigenlijk wel.  


9. Wat zijn je 3 beste karaktereigenschappen?
Om een antwoord op deze, alweer, moeilijke vraag heb ik een test gedaan op internet. Ik kon zelf niet zo snel mijn beste karaktereigenschappen bedenken, maar bij de uitslag van de test klopten de antwoorden zeker! 
- Sociaal: Ik kan goed in groepen werken, vind dit ook leuk om te doen en kan ook makkelijk met mensen omgaan die ik niet (zo goed) ken. Dit laatste komt waarschijnlijk ook door mijn vakantiebaan als receptioniste. Ik sta dan natuurlijk vaak onbekenden te woord. 
- Efficiënt: Ik ruim graag op en zorg graag voor orde. Als iets niet overzichtelijk is, zal ik daar eerst voor zorgen, anders kan ik niet verder werken. Vooral met school vind ik dit belangrijk.
- Ambitieus: Als ik iets wil bereiken, ga ik daar voor de volle honderd procent voor. Vooral met leren voor school ben ik erg fanatiek. Misschien wel de meest fanatieke van mijn klas.

10. Wat is je favoriete quote?

Your heart is free, have the courage to follow it. Deze quote had ik ook een tijdje op de muur van mijn kamer gemaakt met papieren letters. Ik vind dat iedereen de moed hoort te vinden om alles uit het leven te halen wat erin zit. Ook al ben ik zelf niet van de extreme adrenaline activiteiten. Ik ga wel in april of maart met mijn vriend een ballonvaart maken. Dat vind ik echt heel spectaculair. En verder vraag ik, als ik een keuze moet maken of ik iets wel of niet ga doen, mezelf af wat ik te verliezen heb. Dit helpt ook om geen kansen nieuwe dingen mee te maken aan me voorbij te laten gaan. 


11. Wie is jouw droomman of droomvrouw?
Ik ben er eigenlijk vrij zeker van dat ik mijn droomman al gevonden heb. Nooit had ik gedacht zo snel iemand te vinden met wie ik wens de rest van mijn leven samen te zijn. Eind februari zijn mijn vriend Tim en ik anderhalf jaar samen en ik hoop dat onze relatie nooit zal eindigen.

Dat waren ze! Ik had het gevoel dat mijn antwoorden steeds een stukje serieuzer werden, dus ik mag daardoor hopen dat jullie nu nog meer over mij te weten zijn gekomen. 

Mijn nominaties:

LoveDreamsLiveDreams
Ik zie veel gelijkenissen in onze interesses, maar ik zie ook dat je echt een eigen stijl hebt!
Cherishday
Ik kijk erg graag naar je video's!
BeautyBandit
Je blog ziet er heel professioneel en ik kan niet geloven dat je nog geen 200 volgers hebt!
The Beauty Mash
Toen ik je blogbericht zag over de serie Breaking Bad was ik meteen verkocht!
Beauty Is a Party
Jouw stijl spreekt me erg aan en je blog is heel origineel opgemaakt!
Annalies Nails
Een echte nagellak addict. Dat vind ik natuurlijk meteen leuk!
Belinda Pol
Vooral je nail-arts maken me erg vrolijk!
Je suis Femke
Je foto's zijn prachtig en gemaakt met veel aandacht!
World Full of Polish
Ik tag je terug, omdat ik graag wil weten hoe jij deze vragen beantwoord :)

Mijn vragen:
1. Wat zijn je favoriete webshops?
2. Waar ben jij qua make-up erg slecht in?
3. Is er een boek dat je meerdere keren hebt gelezen? Zo ja, welke?
4. Welke rol in welke film zou je graag willen spelen?
5. Waar kan jij je, bij het lezen van blogs, aan irriteren?
6. Welke is jouw meest gebruikte parfum?
7. Welk drankje maak je zelf graag?
8. Wat zijn de 3 populairste pagina’s op je blog? Vind je dat terecht?
9. Als je op 3 producten na je hele make-up stash weg moest doen, welk product zou je dan redden?
10. Als je op 3 producten na je hele nagellak stash weg moest doen, welk product zou je dan redden?
11. Welke vraag heb ik niet gesteld en zou je graag willen beantwoorden? 

De regels van deze tag:
- Nomineer zelf 9 blogs die minder dan 200 followers hebben.
- Je moet de link naar de blog die je getagd heeft in het artikel zetten.
- Beantwoord de vragen die jouw gesteld zijn.
- Verzin 11 originele vragen.

Veel plezier met het beantwoorden van de vragen!

No Comments Yet, Leave Yours!