zondag 16 februari 2014

Geschenkset: Sex and the City


Sex and the City, we kennen de serie over de vier vriendinnen met hun avonturen allemaal wel. Ondanks dat de serie nu al bijna 10 jaar van de buis is, is de serie en de merchandise daar omheen nog steeds razend populair. Dit komt mede door de twee films die zijn verschenen na het verdwijnen van de serie op tv. Mijn moeder kreeg een tijd geleden deze geschenkset en toen ik vroeg om het te reviewen vond ze dat geen probleem.



De geschenkset van 'Sex and the City by Night' bestaat uit een eau de parfum van 30ml en een deodorant/body spray van 150 ml.


Topnoten: bergamot, peerbloesem, neroli, fresia
Hartnoten: jasmijn, pioenroos, vanille, granaatappel
Basisnoten: sandelhout, amberkristallen, tonkabonen, muskus, patchouli

Een omschrijving van de geur is natuurlijk erg persoonlijk, maar als ik aan de parfum ruik bespeur ik een kruidige en krachtige geur. De geur is lekker voor 's avonds, maar ook heel makkelijk overdag te dragen. Het is wel een parfum die je af en toe bij moet spuiten om de geur te bewaren.


De deodorant ruikt eigenlijk precies hetzelfde als de parfum. Persoonlijk vind ik dit niet heel fijn, er zit al een erg kruidige geur aan en als je een kruidige geur als deodorant gebruikt is dat vaak iets te sterk. Toch is het wel leuk bedacht om in combinatie te gebruiken met de parfum.

De producten zijn te koop bij Etos, maar de eau de parfum heb ik ook gespot bij een aantal andere drogisterijen. De prijs van deze geschenkset weet ik helaas niet, want het was een cadeautje, maar de parfum is in 3 verschillende varianten te verkrijgen en ik heb hiervan de prijzen even opgezocht.

Eau de parfum 30ml: €12,50
Eau de parfum 60ml: €17,50
Eau de parfum 100ml: €25,00

Heb jij al kennis gemaakt met Sex and the City producten?

4 opmerkingen: