zondag 16 februari 2014

Stash Show Sunday #5 L.A. Colors nagellak


Ik merk dat mijn nagellakverzameling toch wel een beetje uit de hand gaat looen. Maar ach, ik word er gelukkig van en nagellak van vier euro of meer koop ik eigenlijk nooit. Ook dit drietal van L.A. Colors was weer heel goedkoop dus in de Stash Show Sunday van vandaag ga ik jullie de kwaliteit laten zien.


Bij Terstal stond een grote bak met nagellak om lekker in te graaien. Heel erg veel keuze, maar omdat ik nog helemaal geen ervaring had met de Color Craze lakjes van L.A. Colors besloot ik er eerst drie mee te nemen. Dit kwam ook door de prijs, want per stuk kost de nagellak €1,99 en drie lakken kosten samen €4,95. Ik heb dus geld "bespaard". Dat maak ik mezelf in ieder geval wijs natuurlijk.

Zonder flits 

Met flits

Een niks-aan-de-hand donkergroene kleur ontbrak nog in mijn stash. Deze tint was precies zoals ik wilde dus ik nam deze mee. De substantie leek in het eerste opzicht vrij dun en de dekking viel me erg tegen, maar bij het aanbrengen van een tweede laag bleek het helemaal goed te komen. Als je erg goed kijkt kun je zien dat de lak niet voor honderd procent dekt, maar ik ben er heel tevreden mee. Verder droogt de lak heel snel en zit er 13 ml in een potje. Eventueel zou je dus gewoon nog een derde laagje kunnen aanbrengen, maar ik vind dit niet nodig. 


In de grote bak in de winkel viel mijn oog heel snel op deze prachtige holografische glitterlak. Ik zou niet weten met welke kleur deze niet te combineren is. Op de volgende foto kun je goed de glitters en de reflectie in verschillende kleuren zien. 




 Zonder flits

Met flits

Ik was al een tijdje op zoek naar een neon roze lak. Ik heb er wel eentje, maar die heb ik al heel lang en smeert niet heel fijn. Ook komt dat door het kwastje. Over het kwastje van dit merk heb ik helemaal niets te klagen.
De kleur daarentegen is iets minder goed. Ik draag hier twee lagen en hoopte dat de lak daarmee, net zoals de groene, zou dekken, maar dat is niet helemaal zo. Bij de foto met flits kun je dat goed zien. Aan de andere kant is de kleur wel heel fel. Dit is zeker een pluspunt. En ook deze lak droogt erg snel, dus je zou ook hiervan een derde laag kunnen aanbrengen. Ook een witte lak onder deze roze lak zou zeker helpen.


Ik denk dat het moeilijk voor me wordt om niet nog een keer bij de Terstal in de bak met nagellak te gaan graaien. Over de prijs/kwaliteitverhouding ben ik erg tevreden en er is verder nog heel veel keuze. De lakken drogen snel, brengen fijn aan en dekken redelijk.

Ren jij nu snel naar de Terstal?

No Comments Yet, Leave Yours!