maandag 17 februari 2014

Review: MAX & More Caviar Nail Art Kit van Action


Ik blijf maar dingen uitproberen en ik blijf maar dingen kopen bij Action. Vandaag review ik een Caviar Nail Art kit. Kaviaar op mijn nagels was iets wat ik zelf nog nooit eerder had geprobeerd dus dat was een reden om dat zeker weten te doen. En dan ook nog eens super goedkoop.





De verpakking is zoals we die van de hele Max lijn kennen: zwart van karton. Wel blijft er in deze verpakking, zoals je op de foto ziet, achter het plastick erg veel stof hangen, maar het is dan ook van de Action. Je betaalt er weinig voor en uiteindelijk gaat het een stuk meer om de producten zelf.


In de verpakking zitten onder andere een blauwe lak en blauwe kaviaar "pareltjes". De blauwe lak is erg donker en heeft een mooie glans. Doordat ik er vanuit ging dat de kwaliteit van de roze producten in de verpakking hetzelfde zou zijn als de blauwe producten besloot ik de roze te testen.


De lak van het roze duo heeft een prachtige framboosroze tint en de pareltjes hebben, in tegenstelling tot de blauwe, allerlei verschillende kleuren: roze-paars, rood en lichtroze. 


De lak brengt verrassend genoeg makkelijk aan, heeft een goede dekking, droogt snel en blijft best lang zitten. Alleen maar voordelen dus. De lak bleef zonder moeite vier dagens netjes zitten.
Op de foto is mijn ringvinger maar een keer gelakt, want bij het lakken van deze vinger moest ik in natte lak meteen de pareltjes erop doen.


Wat ik handig vind, is om een aantal pareltjes op een stuk keukenpapier of wc papier te strooien, zodat je deze na afloop weer in het bakje kunt gieten. Zo kun je ze een beetje glad strijken om vervolgens je natte nagel(s) in de pareltjes te drukken. Doe dit voorzichtig, anders maken ze strepen in je nagellak. 



Als ik mijn nagels lak, doe ik mijn ringvinger graag net even anders. Ook hier ziet dat er heel leuk uit. Vooral omdat de pareltjes verschillende kleuren hebben. Wel moet ik nog een paar keer oefenen voordat ik ze netjes over mijn hele nagel kan aanbrengen.


Ik verwachtte dat ik na een nacht slapen al heel wat parels verloren zou hebben, maar dat viel reuze mee. Dat komt natuurlijk vast wel een beetje door mijn fantastische Seche Vite topcoat die ik er overheen aanbracht, maar met elke topcoat zou dat moeten lukken. Ook na een dagje werken bleven de parels er goed opzitten.


Ik ben ontzettend tevreden over deze set. Waarom zou je voor meer dan €1,29 een Caviar set kopen, als je het voor die prijs bij Action kunt kopen. Met een goede topcoat blijven de pareltjes netjes op hun plaats en ook de lakjes die er bij zitten zijn niet mis. Er zijn daarnaast erg veel kleurencombinaties verkrijgbaar, dus sla je slag!

Wat is jou ervaring met nagelspullen van Action?
Willen jullie ook een tutorial/nailart zien met het blauwe setje?

No Comments Yet, Leave Yours!