vrijdag 21 februari 2014

#5 Stash Flash Friday: Rimmel London

         
Dit 'nude' palette van Rimmel London heb ik al een tijdje in mijn stash zitten. Ik ben er heel erg blij mee, maar gebruik hem weinig. Daar moet maar eens verandering in komen dacht ik, en voor dit bericht pakte ik hem er weer bij en hierna belandde het palette opnieuw in mijn everyday bakje.




Het palette draagt de naam: 'Glam Eyes HD, 007 Heart of Gold'. Het palette is in stijl van de Engelse vlag, hier kent Rimmel dan ook zijn basis. Er was ook een palette met de kleuren van de Engelse vlag, maar ik ging liever voor iets neutralere kleuren.


In het palette zitten 4 kleuren waarmee je een complete look kan maken.

1. higlighter
2. ooglid
3. crease
4. ooghoek


boven: zonder flits - onder: met flits

Met flits of zonder flits, het maakt niet uit. Dat het met het pigment goed zit is zeker te zien. Alle kleuren hebben een prachtig dekkende pigmentatie en zelfs de highlighter is goed te zien. De gouden kleur is ook prachtig.



De look heb ik gemaakt zoals de cijfers aangaven. Of ik tevreden ben? Zeker weten! De pigmentatie is goed, de oogschaduw veroorzaakt weinig fall-out en blijft de hele dag netjes zitten. Bij het aanbrengen moet je alleen wel oppassen dat het niet té veel wordt, want door de sterke pigmentatie is dat al snel het geval.

Het paletje kocht ik voor €2,99 bij de Big Bazar en is daar nog steeds verkrijgbaar. Vergelijkbare palettes van Rimmel London zitten nog in het vaste assortiment voor  €11,99 en de pigmentatie daarvan is ook goed vergelijkbaar met dit Glam Eyes palette.

7 opmerkingen:

  1. Goede pigmentatie! Je hebt er een mooie ooglook mee gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi palette, al vind ik het jammer dat de vakjes zo klein zijn. Zo kun je het palette niet goed gebruiken met oogschaduwkwasten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie draagbare kleuren. Goede pigmentatie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie look heb je gemaakt! En hele fijne kleurtjes.
    Liefs, Felicia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je genomineerd voor de liebster award gefeliciteerd! ♥

    BeantwoordenVerwijderen