maandag 14 april 2014

Rimmel London: oogschaduw palettes


Nou, nou, het gaat een beetje af en aan helaas, wil ik eens volop bloggen, zit het weer niet mee om foto's te maken of moet ik nog even herkansingen maken. Helaas, het loopt niet zoals ik hoopte. Ik wil het liefst iedere dag een blogbericht maken, maar met de examens in zicht gaat leren (helaas) voor. Toch heb ik hier weer twee producten voor jullie die de afgelopen twee dagen (hopelijk) een beetje goed maken.



Ik kocht twee palettes van Rimmel met ieder 4 kleuren. Precies de perfecte kleurtjes om een gehele ooglook te kunnen maken.


Ik kocht de kleuren: 004 Green Park en 006 Purple Reign. De namen doen meteen vermoeden om welke kleuren het palette draait.

004 Green Park

Groen, groen en nog eens groen, al is in dit palette toch maar één echte groene kleur te bespeuren en dat is het middelste deel. De andere kleuren zijn goud en bruin.


boven: zonder flits - onder: met flits

In een eerder artikel over een Rimmel palette konden jullie al lezen hoe blij ik was over de pigmentatie hiervan en na het swatchen van deze palettes is dat zeker niet veranderd. De pigmentatie is sterk en zelfs de gouden kleur is erg goed zichtbaar. De shimmer is volop te vinden. De substantie is niet korrelig en erg gemakkelijk aan te brengen.

006 Purple Reign

Dit palette bestaat uit wat meerdere paarstinten met een highlighter. Het is qua kleur een wat koel palette, de kleuren zijn niet extreem fel en dus erg degelijk te gebruiken zonder dat het te veel wordt.


boven: zonder flits - onder: met flits

Vooral bij de swatches kan je zien dat de kleuren erg koel zijn. De kleuren hebben een goede pigmentatie, maar zijn niet extreem fel. Ook de highlighter is erg goed gepigmenteerd.


Ik ben zeer te spreken over deze twee palettes en qua oogschaduw kan ik weer een aantal favorieten toevoegen aan mijn lijstje. Het fijne is dat je deze palettes gewoon bij de Action kan halen voor de geweldige prijs van €2,39.

Ben jij bekend met oogschaduw van Rimmel?

9 opmerkingen:

  1. Ik kocht nog geen oogschaduwen van Rimmel! Blijkbaar is het toch nog goede kwaliteit, dat wist ik niet! Handige review dus ;D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk om te horen! dankje :) en de kwaliteit is echt super inderdaad!

      Verwijderen
  2. Wat een geweldige pigmentatie zeg! Oh ik ga vrijdag naar de Action, en zal gelijk kijken voor deze beauty's.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik hoop dat ze er nog zijn! bij mij in het dorp hebben we ze namelijk niet, eentje verderop weer wel, maar ik hoop dat je ze gewoon kan vinden :)

      Verwijderen
  3. Ziet er mooi uit! Leuk blog heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie palettes! Vooral de paarse ziet er super goed uit. En zo goedkoop, ik ga binnenkort zeker eventjes bij de Action kijken. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zag trouwens dat ze ook een zwart/witte kleur en een blauwe hadden, dus succes met zoeken :)

      Verwijderen
  5. Mooie palettes en erg goede pigmentatie!
    x

    BeantwoordenVerwijderen