zaterdag 22 februari 2014

Nieuwe Ultimate Nail Lacquer van Catrice: Berry Potter & Plumbledore en Orango Bloom


Zoals beloofd laat ik ook twee nagellakjes zien uit het nieuwe voorjaarsassortiment van Catrice. Het zijn twee erg unieke lakken die er nu in mijn stash erg uitspringen, omdat geen andere laken op ze lijken. Je zult in dit artikel zien hoe bijzonder ze zijn.



Orango Bloom is een metallic oranje kleur en een soort lak die ik nog nooit eerder heb gezien. Er zijn veel oranje lakken te koop, maar geen zoals deze. Ik was ontzettend nieuwsgierig naar deze lak op mijn nagels.


De lak brengt een beetje streperig aan, maar heeft wel met twee lagen een mooie dekking. Eigenlijk was het resultaat precies wat ik er van verwachtte: mooi, opvallend en uniek.


De naam van deze lak is Berry Potter & Plumbledore en ik werd in de winkel ook echt door de kleur betoverd. De kleur is namelijk paars met een blauwe glitter, maar het is geen gewone glitter. Het is moeilijk uit te leggen, maar het deed me een beetje denken aan het regenboogeffect dat je ziet als er wat olie op straat ligt, als je snapt wat ik bedoel. Als ik naar al mijn nagellak kijk heb ik van de kleuren paars en blauw zeker weten de meeste lakjes, dus deze moet ik wel geweldig vinden.



Op de nagels werd het kleureffect me wat duidelijker. De paarse lak bevat zulke kleine blauwe glittertjes, dat deze alleen goed te zien zijn in het licht. Ik ben door dit leuke effect heel blij met deze lak en vind 'm heel bijzonder. Ik weet zeker dat ik deze nog vaak ga dragen.


Ik heb weer superaankopen gedaan. Vooral Berry Potter & Plumbledore is top. Per stuk kosten de Catrice lakken €2,99 en dit is een mooie, gemiddelde prijs voor een goede kwaliteit nagellak als deze.

Welke nieuwe nagellak van Catrice vind jij het mooiste?

No Comments Yet, Leave Yours!