dinsdag 14 oktober 2014

Primark | P.S. Love nail polish


Eindelijk weer een review over nagellak! Het is schandalig hoe lang deze er niet is geweest en hoe lang ik deze foto's op mijn laptop heb laten staan. Al verschillende keren zijn in video's en blogberichten de nagellak van Primark door ons benoemd, maar nog niet eerder verscheen er een uitgebreide review. Hoog tijd om dat maar eens te doen dus...



In mijn stash heb ik zes lakken van de P.S. Love-lijn van Primark. Ik heb verschillende kleuren en verschillende finishes in het bezit, maar voor alles is de verpakking hetzelfde. Het potje is van glas en heeft een matte dop die je er af kan halen zodat je met de dop er onder je nagels makkelijker kan lakken. Ik vind de verpakking een beetje cheap ogen, maar ik had ook niet anders verwacht van de Primark.

Namen hebben de lakjes overigens niet, wel een sterke geur en een snelle droogtijd. Deze opsomming toont maar weer eens aan dat we hier écht te maken hebben met goedkope lakken. Ik vind dit zelf geen probleem, maar ik kan het mij wel voorstellen als je dit vervelend vindt. De lakjes dekken allemaal goed, op onderstaande foto's draag ik overal twee laagjes.


Het eerste lakje is een baby roze kleur, die helemaal leuk zou zijn in combinatie met het lakje dat ik je hierna laat zien. Ik houd van roze nagellak en vul mijn stash dan ook regelmatig aan met weer een roze tint. Deze pastelkleur is lieflijk en zoet, waarbij ik meteen trek krijg in beschuit met muisjes!


Van baby roze gaan we naar baby blauw, oftewel hemelsblauw. Zoals ik al zei zijn de lakken perfect in combinatie met elkaar omdat het beide pasteltinten zijn. Je zou je nagels bijv. met deze blauwe kleur kunnen lakken en daarna met een dotting tool stipjes met de roze kleur kunnen maken, of je ringvingers met de roze kleur lakken. Je kan alle kanten op.


Van pastel gaan we naar pastel en weer naar pastel met deze mintgroene kleur. Ik had al een mintgroen kleurtje in mijn stash, maar ik kon het toch niet laten om deze te kopen. Mintgroen is gewoon zo'n kleur die altijd en overal kan en naar mijn mening kan je er niet genoeg van hebben.


Van lieve kleurtjes springen we ineens over naar fel en zomers met deze neon oranje nagellak. Het is lastig te fotograferen, maar deze lak is écht heel erg fel. Het was al te zien door het potje heen, dus mocht je deze lak zoeken zal je niet snel misgrijpen. De lak droogt op met een suède effect, maar ondanks dat zijn je nagels nog net zo fel.


Deze roze kleur komt je heel misschien bekend voor uit een vorige post, maar voor deze review pakte ik hem er toch nog maar even bij. Ook deze kleur is neon en droogt op met een suède effect. Voor mij is dit echt weer dé perfecte neon kleur, dus mocht je nog een roze neon zoeken, dan weet je waar je hem kan vinden.


Als laatste lakje heb ik natuurlijk, hoe kon het ook anders, een blauwe met liquid sand effect. Liquid sand is echt mijn hemel als het gaat om nagellak en dit blauwe kleurtje vond ik er erg schattig en toch nog een beetje subtiel er uit zien. De lak droogt helaas minder snel dan ik gewend ben van liquid sand lakken, maar het kleurtje maakt dit nog een beetje goed.


Primark heeft alle kleurtjes nagellak die je maar kan vinden en als je basic kleuren zoekt kan je die ook zeker vinden in de beauty schappen. Ik ben dan ook heel blij met alle kleurtjes die ik heb, want zeg nou zelf, €1,50 voor een lakje dat dekt, snel droogt en een mooie kleur heeft is toch niets?!

Creamy lak - Primark - €1,50
Liquid sand - Primark - €2,50

Heb jij al lakken van Primark in je bezit?

7 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie kleurtjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had niet verwacht dat ze zo goed zouden zijn, hebben hebben hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had niet verwacht dat ze zo goed waren! Het blauwe sand lakje is tof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de baby-roze en baby-blauwe zelf ook. Ben er blij mee. Ze hebben overigens wel namen, check zijkant van de flesjes: resp. marshmallow en ice queen

    BeantwoordenVerwijderen