donderdag 9 januari 2014

Winter Beauty Tag


De eerste tag die ik doe is de Winter Beauty Tag. Deze heb ik overgenomen van MissLipgloss. Ik was wat laat om de Sweater Weather Tag te doen en deze is eigenlijk nog veel leuker! 

❄ Top 2 Winter Beauty Essentials
In de winter worden mijn huid en mijn lippen erg droog. Ik gebruik erg graag lippenbalsem van Burt's Bees, omdat ik gewoon merk dat deze erg goed werkt. Ook EOS is een fijn merk.
Voor mijn huid gebruik ik een body milk van Nivea, en dan vooral op mijn gezicht. De huid rondom mijn ogen kan in de winter erg droog worden. 



❄ Top 2 Winter Fashion Essentials
Ik draag als het maar een beetje koud wordt al een muts en handschoenen. Vooral op de fiets heb ik graag een muts op. Ik heb gewoon een zwarte beanie van H&M die ik gewoon helemaal over mijn oren doe. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit hoe dat eruit ziet, als het maar warm is!
Verder heb ik zwarte handschoenen met van die touchscreen vingers. Heel handig.
❄ What shoes do you tend to wear the most in the winter?
Als het heel koud is geworden draag ik eigenlijk elke dag wel mijn Uggs, omdat ze zo lekker warm zijn. Ik heb zwarte, hoge Uggs en ze zijn net even anders dan het normale model. Ik heb ze al drie jaar maar ze doen het nog prima! Ook draag ik graag mijn sneakers van Nike en mijn zwarte creepers van het merk Underground.

❄ Favorite Winter Accessory
Een warme muts over mijn oren. 
❄ Favorite Winter Nail Polish
Rond de feestdagen draag ik veel glitters op mijn nagels en in de winter in het algemeen draag ik vaak donkerpaars, -rood of -blauw. Hier is een blogpost over mijn favoriete lakjes voor de feestdagen (en winter).
❄ Hot Cocoa or Apple Cider?
Warme chocomel vind ik echt heerlijk. Vooral met een beetje karamelsiroop erin.
❄ Favorite Winter Candle?
In de winter ga ik vaker voor wat meer spicy geuren, in plaats van zoete fruitgeuren. De allerlekkerste geurkaars is toch wel Sugar & Spice van Kruidvat. Zo'n grote pot kost maar vier euro en de geur verspreidt zich al heel snel.



❄ Snowboarding or Skiing?

Ik heb beiden nog nooit gedaan en ben het eigenlijk ook niet van plan ooit te doen. Het is gewoon niet mijn ding. 
❄ Have you ever gone Ice Skating? Are you any good or do you FAIL miserably?
Schaatsen heb ik ook al heel lang niet gedaan, maar ik vind het wel erg leuk en kan zeggen dat ik het ook best goed kan.
❄ Does it snow where you live?
Zeker weten! Ons land ziet er dan echt prachtig uit.


Gemaakt in februari 2012

❄ Have you ever made a snowman?

Ja, maar dan wel toen ik nog wat jonger was. En het sneeuwt wel in Nederland, maar niet vaak zo erg dat je er een mooie sneeuwpop van kunt maken.
❄ What holiday do you celebrate?
Ik vier Sinterklaas met mijn hele familie, Kerst met het gezin en oud en nieuw met al mijn vrienden. 
❄ Favorite Christmas/Holiday song?
Ik draai zodra het weer december is, meteen het kerstalbum Under the Mistletoe van Justin Bieber. Vooral Drummer Boy vind ik een erg leuk nummer.


Nu een beetje laat misschien?
❄ Favorite Christmas/Holiday movie?
Als ik rond Kerst met gezelschap een film kijk, is het toch vaak een animatiefilm. Deze films zijn gewoon erg vrolijk. Ook hier heb ik een blogpost over geschreven. Als het vakantie is heb ik ook wat meer tijd om series te kijken. De series die ik nu kijk zijn Breaking Bad, Buffy the Vampire Slayer en Pretty Little Liars. 
❄ What is your favorite winter treat? (candy cane, gingerbread, etc…)
Tulband met roomboter eet ik tijdens de feestdagen erg graag. Qua snoep draait het toch uit op chocolade in alle soorten en maten. 
❄ If you were to ask Santa for one thing and you were guaranteed to get it, what would it be? (even if you don’t celebrate Christmas)
Als ik echt alles zou mogen kiezen is dat een mooi appartementje in Amsterdam, omdat ik daar nog naar op zoek ben. Maar als het een kleiner kado zou zijn, was dat parfum. Er staan nog een aantal parfums op mijn lijstje, zoals Dior Addict Eau Delice en Marc Jacobs Daisy. 
❄ Do you have anything fun planned for this winter
Als de vraag is of ik op vakantie ga is het antwoord: nee. Wel bezoek ik deze winter vaak de bioscoop. 


Neem deze tag gerust over en stuur me een link :)

No Comments Yet, Leave Yours!