vrijdag 10 januari 2014

#1 Stash Flash Friday: L'oréal, Essence & Sally Hansen


'Stash Flash Friday' is de naam van dit artikel, nummer 1 welteverstaan. Ik wil dit artikel iedere vrijdag gaan herhalen. De bedoeling van deze post is dat ik iets laat zien dat ik al een tijd in m'n stash heb liggen (dit kan nagellak zijn, maar ook andere make-up of tools) en graag aan jullie wil laten zien. Ik zal zoveel mogelijk proberen te zorgen dat de producten nog te koop zijn, maar ik heb ook een paar pareltjes die ik wel wil delen, maar helaas niet meer in de schappen liggen.


Allereerst deze nagellak van L'oréal Paris met de geweldige naam 'Acid Watermelon'. Dit is echt m'n favoriete roze kleur die ik in m'n stash heb liggen. Het is een zuurstokroze kleur die echt van je nagels af spat. Helaas is deze lak niet meer te koop, hij zat in de zomercollectie van 2013.


Om m'n nagels nog wat extra effect te geven deed ik er de glitters van Essence overheen. 105 Party Princess is nog steeds te koop en kost €1,69. De lak is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.


Als allerlaatste deed ik er nog een laag glitter overheen, namelijk Sally Hansen '440 In The Spotlight'. Deze kleurrijke hagels die lekker glitteren op je nagels komen mooi terecht op je felroze nagels. Deze lak zou ook geweldig staan bij een donkere blauwe of rode basis. Ik durf niet te zeggen of deze nog in het schap ligt, aangezien het alweer een tijd geleden is dat ik de lak heb aangeschaft en ik op internet niets heb kunnen vinden.

; sorry voor de slechte foto's, maar het licht was niet geweldig. Dit is ook de reden dat ik de laatste foto met flits heb gemaakt om zo toch nog het effect duidelijk te maken.

1 opmerking: