dinsdag 21 januari 2014

The Body Shop Strawberry Kadopakket


Al benieuwd wat hier allemaal in zit? Ik heb het al een beetje verklapt met de titel. Ik was bij de uitverkoop van The Body Shop en nam dit pakket met aardbeienproducten mee.


De inhoud:
  • Strawberry Body Butter 200 ml
  • Strawberry Shower Gel 250 ml
  • Stawberry Body Polish 200 ml
  • Strawberry Soap 100 g
  • Shower puff


Je kent het wel. Die chemische, zoete aardbeiengeur van alle doucheproducten, geurkaarsen, etc. Maar bij deze producten is het tegendeel waar. Al deze producten van the Body Shop ruiken naar verse aardbeien. Echt verrukkelijk.
Dit is al mijn vierde body butter van the Body Shop. Ik vind ze zo fijn omdat de butter zacht is, snel intrekt en de geur erg lang blijft hangen. Zo ook bij deze butter is dat zo.



De douchegel. Net als bij de body butter zit hier weer een heerlijke verse aardbeiengeur aan. De textuur van de douchegel is een beetje jelly, maar wel erg makkelijk in gebruik.



Je zult denken: Dit is gewoon een scrub. Maar het heet niet voor niets body polish. Het is een zachtere substantie dan scrub, die eigenlijk een beetje op jam lijkt en daar ook naar ruikt natuurlijk. Verder zitten er zwarte pitjes en mini korreltjes in die de body polish iets stugger maakt en dit is erg fijn voor de huid. Daarnaast heeft the Body Shop ook scrubs en deze zitten in potten.
Van deze body polish krijgt mijn huid een soort glans en kan ik de geur na het douchen nog beter ruiken.



Ik weet niet zo goed wat ik met de zeep moet. Je kunt hem gewoon gebruiken voor je lichaam, maar ik heb toch liever een douchegel. Daarnaast belooft deze zeep, volgens de site, veel schuim en deze zie ik eigenlijk niet bij het gebruik. Maar het kan natuurlijk dat jij wel graag zeep gebruikt en dan is deze geur wel echt aan te raden. Het lijkt wel of deze geur iets snoepiger is dan die van de andere producten, maar ik vind dit helemaal niet storend.


Dit kadopakket kocht ik, zoals ik al zei, in de uitverkoop na Kerst. Het is namelijk zo, dat ze meteen na kerst alle pakketten met een klein rendiertje erop meteen met 50% korting in de sale leggen. Zonde eigenlijk, maar dat vond ik absoluut niet erg. De producten in het pakket zijn samen € 40 euro waard en het pakket was te koop voor € 35. In de sale kostte het pakket dus € 17,50 en daar ging voor mij nog 10% klantenkorting overheen. Wat een som, hè? Het is in ieder geval een superdeal geweest. 

Ik kan niet met zekerheid zeggen tot wanneer deze sale bij the Body Shop duurt, maar ik gok dat dat tot het einde van januari zal zijn. Misschien gaat de korting nog wel een stuk omhoog! En wanneer je de sale niet meer haalt, raad ik je zeker weten voor een hogere prijs alsnog al deze producten aan. Of natuurlijk een andere geur die jij nog lekkerder vindt! Check vooral even de body butters.

Wat scoorde jij in de sale bij the Body Shop dit jaar?


Wat is jouw favoriete geur van de body butters?

No Comments Yet, Leave Yours!