dinsdag 21 januari 2014

Catrice, Limited Edition: Celtica


Catrice is er weer met een nieuwe limited edition. Deze keer met de naam Celtica. Catrice laat met deze lijn de romantische wereld weerspiegelen in de beauty items. De kleuren die centraal staan, zijn dan ook erg dromerig. Taupe, lavendel, perzik en helder koraal zijn de kleuren die te zien zijn in deze lijn.

Ik heb van deze lijn twee producten aangeschaft, dit omdat de andere producten mijn oog niet trokken en ik toch wat gerichter producten wil gaan kopen. Daarom liet ik dan ook heel veel staan en wacht ik tot de overige producten in een euro-bak terecht komen zodat ik eventueel toch nog iets kan aanschaffen. Wil je de andere producten graag bekijken? Dan kan je terecht op de website van Catrice.



Deze oogschaduw met de naam C03 Celtic by Nature, was een van de weinige producten uit deze collectie die wel mijn oog trok. De mooie bruin/oranje kleur oogde prachtig als swatch en ik besloot dan ook om hem meteen mee te nemen. Het is een baked eye shadow, dus je kan hem ook vochtig aanbrengen. De oogschaduw kost €3,89 en dat is een mooie prijs voor de goede pigmentatie



Als tweede kocht ik deze nail flakes. C01 Pinkadoxa is inderdaad lekker roze/magenta. Na de preview gezien te hebben op de website, dacht ik in eerste instantie dat het platte flakes waren, maar deze hebben toch iets meer vorm. Net alsof je ze van een mooie steen hebt afgeschraapt! De flakes geven dan ook echt een 3D effect op je nagels. De nail flakes kosten €2,99.


Mijn mening over deze collectie? Mooi, maar niet bijzonder. Voor mij ook niet bijzonder genoeg om er op dit moment meer van aan te schaffen. De producten werken goed, maar zijn gewoon niet speciaal genoeg. Mocht je toch zelf de producten van dichtbij willen bekijken? Dan kan je terecht bij een Kruidvat of Trekpleister bij jou in de buurt.


Wat vind jij van de Celtica collectie?

1 opmerking:

  1. Mooie foto's :) Ik heb ook nog getwijfeld over de flakes, maar uiteindelijk toch niet gekocht. X

    BeantwoordenVerwijderen