zondag 19 januari 2014

New obsession: Action notitieboekjes


Jahoor, weer een 'obsessie' erbij. Nu die van notitieboekjes. Bij de Action kwam ik de afgelopen weken steeds vaker notitieboekjes tegen en ze waren zo leuk dat ik uiteindelijk maar besloot om er een aantal mee te nemen. Afgelopen weekend was ik bij de Action in Utrecht en daar kwam in nog meer notitieboekjes tegen en m'n tweede aankoop was een feit.


Geef nou eens eerlijk toe, dit kan je toch niet laten liggen?! De leuke printjes en plaatjes zijn al een leuk gezicht zo bij elkaar. De boekjes kosten €1,39 en dat is ook geen geld natuurlijk.



De boekjes hebben een a5-formaat en kunnen worden gesloten met een elastieken band. Het papier is niet helemaal wit, maar neigt naar de gele kant toe. Alle boekjes hebben lijntjes. Hele lekkere boekjes dus, het enige nadeel is dat er geen koordje in zit om tussen de pagina te doen waar je gebleven bent, maar dit los ik zelf altijd heel simpel op door er zelf eentje in te plakken aan de achterkant van het notitieboek.



Zelf vind ik alle patroontjes erg leuk, maar mijn favoriet is toch deze met het katje op de scooter. Dit boekje is eigenlijk een hele collage van spullen, maar het katje is zo schattig!

De notitieboekjes van a5-formaat zijn dus te koop bij de Action en kosten €1,39. Ik heb 7 varianten, maar er zijn er nog meer, deze ben ik helaas nog niet tegen gekomen.

Wat vind jij van de boekjes? Leuk of niet?




No Comments Yet, Leave Yours!