zondag 19 januari 2014

Stash Show Sunday #1: Essence nagellak


Stash Show Sunday. Ik denk dat de titel al genoeg zegt. Wekelijks laat ik op zondag iets uit mijn stash zien. Dit kan eigenlijk alles zijn (make-up, nagellak, verzorging, etc.). Vandaag laat ik een aantal nagellakjes van Essence zien die ik pas vorige week gekocht heb.
De reden waarom ik zeg 'pas' vorige week, is omdat ik niet snap dat ik deze kleurtjes nu pas ontdekt heb. Ze zijn namelijk al heel lang te koop en ontzettend mooi. Je zult zien wat ik bedoel bij de swatches.

113 Do You Speak Love?

Do You Speak Love? is een donkerrode kleur die op de foto iets minder donker over komt. Je zult het misschien bijna niet geloven: ik heb hier maar één dun laagje gebruikt. De lak dekt echt perfect.

149 Hello Marshmallow

Op deze foto draag ik twee lagen van Hello Marshmallow, een metallic lila lak. Wat me hier opviel is dat de droogtijd redelijk lang is. Ik lakte mijn nagels bijna twee uur voor het slapen gaan en 's ochtends waren er strepen en deuken in de lak te zien. Dit is een minpuntje. Over de kleur zelf ben ik enthousiaster. Wat beter is te zien aan het potje op de foto dan op de nagels, is dat in de lak hele kleine paarse glitters zitten. Deze maken de lak extra spannend!

108 Ultimate Pink

Ik verbaasde me erg dat ik deze kleur roze nog helemaal niet had. Ik ben super happy met de aankoop van Ultimate Pink. Ook hier draag ik maar één enkel laagje. Kan het nog beter?

103 Space Queen over 108 Ultimate Pink

Tenstlotte heb ik hier één laag van Space Queen aangebracht over Ultimate Pink heen. Het is eigenlijk een holografische glitterlak. Als je deze over een lakje aanbrengt, zie je allerlei verschillende kleuren glitters verschijnen. Deze ga ik zeker weten nog heel vaak gebruiken.


Wat ben ik blij met mijn aankopen van Essence. En deze lakjes kosten maar € 1,69 per stuk! Zo zie je maar weer dat goedkoop niet altijd slechte kwaliteit betekent.

Welke lakjes van Essence vind jij het allermooiste?

No Comments Yet, Leave Yours!