maandag 6 januari 2014

Barry M nagellak | Countess


Jullie zien het goed. Dit is een post over één enkel nagellakje. Het is Countess van Barry M. Ik ben er zo enorm enthousiast over dat deze wel een dag in de spotlight mag staan.
Ik zal meteen beginnen met de swatch.

Countess in daglicht

Countess met flits

Countess is een donkerpaarse lak met een liquid sand effect en bevat gouden, roze en paarse glitters. Het is zo mooi dat ik het eigenlijk niet eens goed kan uitleggen. Ik hoop dat je het op de foto's gewoon goed kunt zien! Ook de droogtijd is erg kort en hij blijft echt heel lang zitten. Behalve het slijten aan de toppen van de nagels zit de lak er na meer dan vijf dagen nog goed op en is het effect nog even mooi. 


Barry M is te koop bij River Island en op verschillende webshops en kost ongeveer 5 euro. En ik kan vertellen dat die prijs het helemaal waard is, want ik ben er oh zo blij mee! 
Tip: Ook Princess van Barry M is erg mooi. Deze heb ik jammer genoeg nog niet kunnen bemachtigen.

Wat is jouw favoriete lakje van Barry M?

No Comments Yet, Leave Yours!