maandag 6 januari 2014

Yes Love: nagellak


Een tijdje geleden kwam ik op de website yeslove-shop.nl een aantal leuke lakjes tegen. Ik deed een bestelling en dit zijn de eerste lakjes die ik jullie laat zien.



De eerste lak die hier is te zien is Suede roze. Toch komt de lak op de nagels wat roder over. Het suede effect is wel degelijk aanwezig en de glitters in de lak zijn erg mooi en komen zelfs goed over met het effect. Een erg mooie lak.


Naar deze lak was ik erg benieuwd en wauw wat is hij mooi! Deze gouden lak met shiny glitters erin dekt perfect na 3 lagen en het goud spat van je nagels af. Nu is het misschien meer een lak voor in de zomer, omdat de glitters dan beter uitkomen, maar ik ben heel erg blij met deze aankoop.

De lakken heb ik besteld bij yeslove-shop.nl. De lakken kosten €2,50 per stuk, maar bij aankoop van 3 lakken betaal je €5,- (dit geldt alleen voor lakken van €2,50, lakken die duurder zijn horen hier niet bij). De leveringstijd is erg snel en er zijn verschillende opties om je pakket te laten bezorgen.

Ik heb van dit merk nog een aantal lakken aangeschaft en deze zal ik jullie snel laten zien.

1 opmerking: