donderdag 25 juli 2013

Ebay | 56 Eye Shadow & Blush Combo Palette


Nu ik vakantie heb, kijk ik vaker op ebay.com. Wat hebben ze daar stiekem veel leuke, goedkope make-upjes. Er zullen daarom hierna nog wel meer reviews van producten van Ebay verschijnen op onze blog. Nu review ik dit palet met blushes en oogschaduws in prachtige zomerse kleuren!



In dit palet zitten echt heel veel zomerse kleurtjes met shimmer. Het zou mij nog beter zijn bevallen als er ook matte kleuren tussen zaten. Zeker omdat sommige tinten best op elkaar lijken. Ik ben deze hierboven vooral blij met de kleuren zilver, feloranje en donkerblauw.


Van deze ben ik vooral blij met de matte beige kleur.


Hier zit een prachtige bronzen kleur tussen. Ook is de turquoise oogschaduw erg mooi.
Dit zijn swatches van een aantal kleuren in het palet:


Zoals je kunt zien is de pigmentatie erg goed! 
Hier zijn de blushes in het palet. Het zijn drie matte blushes en drie met shimmer.




De pigmentatie van de blushes is ook echt verrassend goed. Voor maar een prijs van nog geen € 13 heb je een palet met veel verschillende kleuren oogschaduw en ook nog eens zes mooie blushes. Dat is een superdeal! Ik heb mijn palet gekocht op Ebay, bij deze verkoper: ecdaphne888 

De levering was erg snel en het was netjes verpakt. Ook raad ik zeker aan meer make-up te zoeken op Ebay. 

Heb jij ooit oogschaduw op Ebay besteld?

No Comments Yet, Leave Yours!