woensdag 29 mei 2013

Catrice Limited Edition "Hip Trip"


Catrice is terug met een nieuwe Limited Edition met de naam "Hip Trip". Hip Trip is gebaseerd op het zomerfestivalseizoen, oftewel: KLEUR!

Op de website van Catrice was al een vooruitblik te zien en meteen viel het palet dat er in de collectie zit mij het meeste op. Al die mooie kleuren! Ik wist meteen dat dit mijn palet zou worden. Toen ik in de winkel kwam was dit dan ook het enige dat ik meenam uit de collectie, voor €4,99 was het palet met de naam 'C01 Haunting Melody' van mij.


Daar was hij dan, mijn droompalet, de kleuren kwamen in het echt nog mooier uit dan op mijn computerschermpje en het kwastje dat erbij zat was ook erg handig.


Ik zal even een korte omschrijving geven van de kleuren, ik heb ze maar even genummerd van links naar rechts:
(1). donkerblauwe denimkleur met een lichte glitter.
(2). lichtblauwe kleur met wederom een lichte glitter erdoorheen.
(3). lichtgroene kleur met daarin kleine stukjes perzikkleur verwerkt, dit is niet te zien bij het aanbrengen,   deze oogschaduw heeft een matte textuur.
(4). perzikkleurige oogschaduw, ook deze neigt voornamelijk naar de matte kant toe.
(5). lichtbruine 'nude' kleur, heel handig als basis.
(6). licht beige, ook een 'nude' kleur die altijd wel van pas komt.

Alle kleuren ogen mat, al lijkt er soms wel een kleine glans te bespeuren.


Aiii, de swatches, nu ben ik al niet erg goed in het maken daarvan (sorry, sorry! leren kost tijd), maar wat wel heel erg goed te zien is, is de slechte dekking van de oogschaduw. Dit was niet waar ik op gehoopt had! De donkerblauwe, de groene en de perzikkleur zijn dan misschien nog 'redelijk', maar dit soort kwaliteit zijn we toch niet gewend van Catrice.

Het Catrice palet is te koop voor €4,99 bij Kruidvat. De Limited Edition 'Hip Trip' is nog beschikbaar t/m eind juni 2013.

Heb jij al iets aangeschaft uit deze Limited Edition?




No Comments Yet, Leave Yours!