vrijdag 31 mei 2013

Freeman Facial Anti-Stress Mask | Dead Sea Minerals


Natuurlijk in de aanbieding, toch maar eens uitproberen. De Freeman maskers in tube. Deze is in de versie met dode zee mineralen. Hè bah. Maar eerst kijken, dan zeiken.


Ik heb in de winkel wel eerst even gespiekt welke substantie het was, omdat ik totaal geen fan ben van de gel maskers. Deze is wat dikker en makkelijker aan te brengen op de huid. Het is natuurlijk een kleimasker. Ik heb ook nog een andere tube gekocht, hier komt later een review van.

Zoals ik al zei, was het masker gemakkelijk aan te brengen, maar wat ik jammer vond is dat er geen sterke geur aan zit. Dit was het resultaat:


Het had waarschijnlijk nog wel iets dikker gemogen. Na het verwijderen was m'n huid zacht, maar voelde op een bepaalde manier raar aan. Alsof het masker er nog op zat. Daarom twijfel ik of ik hier nou echt fan van ben. Maar doordat er erg veel maskertjes uit een tube gaan is het wel erg voordelig.


Een tijdje geleden waren ze bij Kruidvat te koop voor €4 per stuk en twee voor €5. Ook kun je ze bij de Tuinen kopen voor ongeveer €9 per stuk. Zelfs dit is nog voordelig als je bedenkt dat apartje maskertjes soms wel €2 kosten!

Wat is jouw favoriete masker-merk?

No Comments Yet, Leave Yours!