woensdag 8 mei 2013

Catrice nagellak (George Blueney, Hugo Moss, Meet Me At Coral Island)


George Blueney, Meet Me At Coral Island, Hugo Moss

Ik werd erg blij toen ik zag dat Catrice de nagellak lijn had vernieuwd met nieuwe potjes en ook een aantal nieuwe kleuren.
De nieuwe look van de dop is natuurlijk erg mooi, maar ik merk dat het iets slechtere kwaliteit is. De dop is vooral erg dun en bij sommige potjes zit de dop scheef. Ook de kwastjes zijn verslechterd. Wat een onhandige vorm! Over de kleuren ben ik daarentegen niet zo negatief. Er zitten een paar ontzettend mooie kleuren tussen. Een paar nieuwe en ook nog wat mooie die we al kenden.

Ik heb twee potjes gekocht en heb besloten nog een kleur oud een oud potje te laten zien, omdat deze kleur ook in de nieuwe lijn zit.


Dit is George Blueney. Een kleur die me erg aansprak door de glittertjes en de donkere tint. Op m'n nagels was twee laagjes genoeg. Waarschijnlijk ging de lak na 2-3 dagen al barsten omdat ik er geen top coat overheen gedaan had. Dus dat raad ik zeker aan. Wel een erg mooie kleur!


Deze kleur vond ik heel origineel en ben ik verder nooit ergens tegen gekomen. Het is Hugo Moss. Bij deze wil ik Catrice een complimentje geven voor de geweldige namen van de nieuwe lakjes!
Het lijkt alsof deze lak een andere substantie heeft dan de anderen. Het doet me een beetje aan ecoline denken. Drie laagjes waren zeker nodig en ik ben alsnog niet zo blij met het resultaat. Wel blijft de lak erg lang zitten. Wat zelfs op het potje staat, is dat je zeker een base coat moet gebruiken. Anders blijven je nagels waarschijnlijk nog een tijdje groen na het verwijderen van de lak.



Wat ik nou echt niet snap van Catrice zijn de zwarte letters op de potjes met nagellak met een donkere kleur. De tekst is namelijk echt niet te lezen.




Hier draag ik twee laagjes van Meet Me At Coral Island. Wat een leuk zomers kleurtje! Deze blijft ook erg lang zitten. Bijna een week. Op de onderste foto zit er een matte top coat overheen. 

De Catrice nagellakjes kosten €2,99 en zijn te koop bij Kruidvat. 

Welk nieuwe Catrice lakje is jullie favoriet?

No Comments Yet, Leave Yours!