maandag 3 oktober 2016

Opgemaakt | September 2016 - Ilona


Het is alweer een hele tijd geleden dat ik mijn opgemaakte producten in een artikel liet zien, daarom hoog tijd om dat maar weer eens te doen. Evi en ik zijn erg druk geweest en daarom lukt het ons niet altijd om te bloggen en video's te maken, artikelen zijn daarom voor ons een stukje gemak. Stoppen gaan we niet, maar we zullen wel wat veranderingen doorvoeren op WFOP waarmee jullie hopelijk net zo blij zijn als wij! ☺



Ik begin zoals altijd met de basisproducten. Wattenschijfjes, wattenstaafjes en reinigingsdoekjes. Na een aantal keer andere merken reinigingsdoekjes geprobeerd te hebben, zweer ik toch echt bij deze van AM Facette. Mijn huid raakt niet geïrriteerd en alle make-up wordt netjes van mijn gezicht gehaald.


Mijn geliefde mousse van Andrélon ging op (as usual) en ook maakte ik een haarspray op. De haarspray vond ik best fijn, hij is namelijk niet heel stevig, maar wel stevig genoeg. Ik zit in ieder geval niet met aan elkaar geplakte haren omdat de lak té stevig is.

Mijn haar heb ik een aantal maanden geleden geverfd en dat betekende voor mij wassen met zilvershampoo. In eerste instantie wilde ik die van Schwarzkopf kopen, maar na even de ingrediënten bestudeerd te hebben koos ik toch voor deze variant. De lijst kwam namelijk redelijk overeen en ik wilde het een kans geven. Gelukkig terecht, want deze shampoo van Kruidvat is echt een budget-topper. Zeer fijn in gebruik en geen sterke of vervelende geur. Bovendien werd mijn haar er ook erg zacht van en glansde het heel mooi na gebruik.

Als laatste een product van The Body Shop, namelijk de Rainforest Radiance Hair Butter. Dit is een butter speciaal voor gekleurd haar en deze leek mij dan ook perfect in combinatie met de zilvershampoo. Helaas kwam ik er al snel achter dat dit product echt helemaal niets goeds doet voor mijn haar. Het werd niet zachter, het werd niet glanzender en ik kon m'n haar nog steeds niet doorkomen met m'n vingers. Heel erg jammer, want de shampoos die ik eerder van TBS probeerde waren ook al geen succes.


Odina is een merk wat te koop is bij Action en tot nu toe heb ik van dit merk nog nooit een miskoop gedaan. Deze olie was wat veel en daarom heb ik hem gemengd met een tonic, dit werkte heel fijn! De CC-cream komt ook van de Action en vond ik fijn voor dagen dat m'n huid niet veel nodig had qua make-up. Helaas is deze niet meer te koop. De Clinique moisturizer deed voor mijn huid niet veel extra, maar het masker van My Beauty Diary wel. Dit is het collageen sheet masker en mijn huid voelde heerlijk zacht aan na gebruik. Het masker bestelde ik in een set op eBay.


Ah, Woody toch! Dit was m'n laatste en ik ga voorlopig geen voorraad meer inslaan. De kaars is superfijn, maar ik heb nog zoveel op te branden... Naast Woody maakte ik ook een nagellakje en nail care pen op van Essence. Ook gebruikte ik een sample van de Belladonna handcrème met white tea & acai. Ik vond de geur nogal heftig voor een handcrème, meer geschikt voor een body butter. De geur was lekker, maar overheersend. The Raspberry Kiss van Treacle Moon kocht ik ook voor in m'n tas. Het is een hand & body lotion en ik vond de geur erg subtiel, maar wel herkenbaar. De werking vond ik erg fijn, zeker voor m'n handen. Het is een hele zachte lotion die goed intrekt.

Dat waren alle opgemaakte producten voor deze maand! Voor mijn doen niet veel, maar ik merk ook aan mezelf dat ik steeds langer vast houd aan dezelfde producten, hierdoor gaat het allemaal wat langzamer.

Maakte jij veel op afgelopen maand?

Related:

No Comments Yet, Leave Yours!