vrijdag 26 februari 2016

Review Hoesjes-Outlet.nl + WINACTIE (gesloten)


Hopelijk ben je bij het zien van de telefoonhoesjes hierboven gelijk net zo enthousiast als ik. Ik ga je namelijk vertellen waar ik ze vandaan heb, wat ik ervan vind en je krijgt bovendien de kans er daar zelf één of twee uit te kiezen.


Toen ik gevraagd werd een kijkje te nemen op Hoesjes-Outlet.nl was ik gelijk in de zevende-telefooncases-hemel. In de winkels zijn de hoesjes namelijk vaak nogal basic, van slechte kwaliteit, duur of niet geschikt voor mijn telefoon. Ik heb zelf een iPhone 5C en daar zijn vaak bijna geen leuke hoesjes voor te vinden, waardoor ik eigenlijk al meer dan twee jaar doe met twee hoesjes. 


Deze webshop bracht daar verandering in, want ik zocht twee hoesjes uit van de pagina hierboven. Het was nog even moeilijk om te kiezen uit alle kleurrijke soorten hierboven, maar uiteindelijk maakte ik een keuze. Ik koos twee softcases uit, omdat ik deze nou eenmaal het fijnste vind, maar de website biedt daarnaast nog pouches, flipcovers, hardcases en cases met een 'riem' of portemonnee. Verder heeft de webshop ook accessoires, zoals kabels en opladers. Eigenlijk is alles voor je telefoon er wel te vinden.

Niet alleen over de inhoud van de webshop ben ik tevreden, want ook de service is top. Gratis verzending, eenvoudig betalen met iDeal en PayPal en een levertijd van maximaal twee dagen zorgden ervoor dat ik een positief gevoel kreeg toen ik mijn bestelling plaatste.


Binnen twee dagen lagen mijn hoesjes dus in de brievenbus en deze waren, zoals je hierboven ziet, netjes verpakt.


Zie hier, numero één. Een soft case met een schattig blauw-roze tribal patroon.


De tweede case is ook een soft case en deze is mintgroen met allemaal kleine vogeltjes erop. Wederom is deze mega schattig.

De hoesjes sluiten allebei net iets anders aan om mijn telefoon, maar passen goed en blijven goed zitten. Daarnaast bedekt het eerste hoesje mijn volumeknopjes en de tweede niet, maar eigenlijk maakt mij dit niet uit. Wat ik wil zeggen is dat ieder hoesje net even anders is, maar helemaal geschikt is voor je telefoon en het maar net kan afhangen van je persoonlijke voorkeur.


Dan natuurlijk het deel van dit artikel waar je meer over wilt weten: de winactie. We geven namelijk aan één persoon een couponcode weg ter waarde van 20 euro, waarmee je een bestelling kunt plaatsen op de webshop Hoesjes-Outlet.nl

De winactie zal niet alleen via onze blog plaatsvinden, maar je kunt ook meedoen via Facebook. Op deze manier heeft iedereen een eerlijke kans. Wij begrijpen het namelijk goed dat je niet zomaar je e-mailadres op een blog wil zetten en vandaar hebben wij Facebook als extra optie gekozen.

Meedoen via blog: Volg ons op bloglovin' (wordt gecheckt) en laat een reactie achter met "Ik doe mee" en een geldig e-mailadres.
Meedoen via Facebook: Like onze pagina (wordt gecheckt), deel het bericht over de winactie en laat een reactie achter met “Ik doe mee”.

Ons volgen op Instagram/Twitter zorgt er NIET voor dat je meer kans hebt. Iedereen die zich opgeeft om deel te nemen aan de winactie heeft op deze manier evenveel kans. Bij spam sluiten wij je wél uit van deelname.

Wij sturen de winnaar 4 weken na plaatsing van dit blogbericht een persoonlijk bericht.

Hoe ziet het perfecte telefoonhoesje er voor jou uit?


dit is een gesponsord bericht

1 opmerking: