vrijdag 19 februari 2016

part 1 | I ♥ Makeup I Heart Chocolate palette


Chocolade, ik houd er eigenlijk niet zo van, maar als het om make-up gaat in de vorm van chocolade, dan ben ik verkocht! Een tijdje terug deed ik een bestelling bij Makeup Revolution en ik bestelde daar alle beschikbare chocolate palettes, de komende 5 weken dompel ik je dan ook onder in de wereld van de chocolate palettes en daarbij trap ik af met een review van het I Heart Chocolate palette.


Over het uiterlijk van de verpakking kan ik kort zijn, deze vind ik in één woord: geweldig! De chocoladereep in 'melk' die langzaam smelt... De pans die goed verdeeld zitten in het palette, de mooie grote spiegel, waardoor het een palette is dat je ook makkelijk mee kan nemen op vakantie. Zelfs een sponsapplicator, wat wil een mens nog meer!

You Need Love - Piece Me Together - One More Piece - Love Torn - Stolen Chocolate

Thank Friday - More! - Pleasure Girl - Meet Chocolate - Unforgivable - Love Divine

Smooth Criminal - Chocolate Love - You Need More - What A Way To Go - Endorphins Ready!

De kleuren in het palette zijn zeer divers en allemaal geschikt voor een dagelijkse look. Echt nude wil ik dit palette niet noemen, veelzijdig wel. Er zitten een aantal matte kleuren in (You Need Love, One More Piece, Stolen Chocolate, Thank Friday, Pleasure Girl, Meet Chocolate) en de overige kleuren bevatten een shimmer. Ook heeft het palette twee highlighters, You Need Love en Endorphins Ready! waarbij duidelijk te zien is dat de glanzende highlighter veel meer pigment af geeft dan de matte tint. Dit is overigens de enige kleur uit het palette dat zo weinig pigment af geeft, want de overige keuren zijn goed gepigmenteerd.


Tijdens het maken van de look merkte ik wel dat de oogschaduw wat korrelde, maar buiten dat was het niet moeilijk om een goede look te maken. Ik wilde niet voor helemaal nude gaan en begon daarom met What A Way To Go in mijn crease en buitenste ooghoek. Vervolgens bracht ik Love Divine aan over het gehele ooglid. Om de look toch nog een touch te geven ging Unforgivable nog een klein beetje de buitenste ooghoek in en daarmee was de look af.


Ik ben echt heel erg blij met dit palette, het pigment is goed en de oogschaduw is in gebruik goed aan te brengen. Bovendien blijft de look de hele dag mooi en hopen de kleuren niet op. Ik kan echt niet wachten om de andere vier palettes aan jullie te laten zien!

I ♥ Makeup I Heart Chocolate palette, o.a. te koop bij Makeup Revolution en Boozyshop - €10,00

Naar welk I ♥ Makeup palette ben jij benieuwd?

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijk palette, er zitten echt een aantal prachtige kleuren in! Mooie look ook!

    BeantwoordenVerwijderen