donderdag 6 augustus 2015

Monki | eyeshadow trio


Ik zou niet kunnen geloven dat een van onze bloglezers ooit genoeg zal krijgen van het lezen en bekijken van oogschaduw-reviews. Wij kunnen ze in ieder geval keer op keer blijven publiceren, vooral omdat er zoveel varianten zijn om over te schrijven. Zelfs Monki heeft tegenwoordig oogschaduw in de schappen liggen, dus één daarvan staat in de spotlights in het artikel van vandaag. 


Monki, die hippe kledingzaak kennen we volgens mij bijna allemaal. Inmiddels heeft de winkel lipstick en nagellak in de schappen liggen, maar nu nog meer. Deze keer dus oogschaduw van het merk Monki, maar het is nog niet bepaald een palette te noemen. Dit oogschaduwdoosje bevat namelijk maar drie kleuren, wat de pret overigens niet mag drukken. Klein maar fijn, zullen we maar zeggen.


Dit doosje bevat drie kleuren, maar aan een kleur wordt toch wat meer aandacht geschonken dan de rest. Naast de matte donkerblauwe en witte kleur in het doosje zit een bruine kleur met een twee keer zo groot oppervlak. Deze is als je het mij vraagt gelukkig ook het meest bijzonder van de drie. Het is een lichtbruine tint met prachtige glitters. 


Ziet er goed uit! Zulke pigmentatie maakt mij tevreden.


En niet alleen de swatches maken mij gelukkig, ook de look vind ik mooi. Hoewel ik de drie kleuren persoonlijk niet tegelijk in één ooglook zou gebruiken, vind ik het resultaat helemaal niet slecht. Dat komt voornamelijk door de pigmentatie. De witte tint is wel oké en niet heel bijzonder, maar de blauwe kleur doet het intens goed. Zo intens zelfs, dat ik moest oppassen met het aanbrengen van de kleur. Rustig opbouwen is met de blauwe tint heel belangrijk. Ten slotte bracht ik op mijn ooglid de glimmende bruine oogschaduw aan. Ook deze vind ik mooi en gelukkig niet te heftig. Ik ga namelijk niet graag voor een discobal-effect, vooral niet in combinatie met zo'n blauwe kleur. Dat is hier niet het geval!



Ik heb weer een leuk item in the pocket, zoals je kunt merken. En dat voor maar € 4! Monki stelde een leuk oogschaduwdoosje van goede kwaliteit samen en dit zal betekenen dat ik de winkel in de toekomst waarschijnlijk nog wat regelmatiger zal gaan bezoeken. Jij ook?

Heb jij al eens make-up van Monki uitgeprobeerd?

1 opmerking: