maandag 31 augustus 2015

Max & More lipstick en lipliner | nude, red & dark red


Die Action blijft ons elke keer met zijn producten verbazen, dus we doen er weer een schepje bovenop. Dit keer geen review van enkele producten, maar mijn mening over drie duo's. Hopelijk zijn deze drie lipsticks en lipliners van Max & More nieuwe aanwinsten bij mijn collectie.


Lipsticks van het ultieme low-budget merk Max & More, dus over de verpakking hoeven we het eigenlijk niet te hebben. Deze producten zijn zo goedkoop dat het eigenlijk niet uit zou moeten maken. Een pluspunt is wel dat de kleur goed te zien is, zelfs in de huls.


De ingrediënten, als je die interessant vindt.


We gaan meteen door met de swatches. Ik denk dat wel duidelijk is dat van elk duo de linker de lipstick is en de rechter de lipliner. Van de lipsticks had ik eerlijk gezegd meer verwacht. De lipliners zijn gelijk goed gepigmenteerd, maar de lipsticks moest ik een heel tijdje opbouwen. Hopelijk zijn ze op de lippen een stuk intenser. Romig zijn beide producten in ieder geval wel, wat een voordeel is.


Uit de verpakking vind ik de producten eigenlijk zo cheap nog niet. De uitstraling ervan is heel basic en dat is prima. Ook valt me op dat je deze keer de lipstick volledig in kan draaien. Eindelijk! Hierboven zie je de tint Nude. 


Nude is de perfecte natuurlijke tint en waarschijnlijk geschikt voor elke huidskleur. Ook over de dekking ben ik tevreden. Bij elke foto van deze swatches draag ik de lipliner als omlijning en de lipstick om dit in te vullen. De lipstick dekt hier op de lippen een stuk beter dan op mijn arm. Dat maakte me natuurlijk helemaal nieuwsgierig naar de andere kleuren.


De kleur Red is nu aan de beurt, een felrode tint.


Waarschijnlijk komt de rode kleur hier wat minder fel over dan in het echt, want fel is-ie zeker. Red is een oranje-rood, die net als de vorige goed dekt. Wel trekt de kleur iets teveel in de lijntjes van mijn lippen, als je het mij vraagt.


De laatste kleur is Dark Red en hier verwacht ik veel van. Op het plaatje ziet de kleur er in ieder geval intens uit. 


Je kunt veel over deze lipstick zeggen, maar donkerrood is het in ieder geval niet. Eerder een frambozenrood, die van mij ook wel wat beter zou mogen dekken. Desondanks vind ik de kleur mooi. Zo'n tint heb ik volgens mij nog niet in mijn collectie.


Vernieuwde verpakkingen, lekker romig, goed dekkend en goedkoop, ik ben zeer over deze lipsticks en lipliners van Max & More te spreken. Naast al deze voordelen blijft de kleur ook lang op je lippen zitten. Vier uur halen ze zeker wel en het fijne is dat de kleur gelijkmatig slijt. Wanneer de kleur vervaagd is, ziet het er nog steeds mooi uit. En dat voor maar €0,89 per duo bij Action.

Ren jij meteen naar de winkel voor deze producten?
Of kies je toch liever voor een duurder merk?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb nude ook in mijn bezit. Ik vind deze erg mooi. De andere kleurtjes zijn ook top!

    BeantwoordenVerwijderen