donderdag 28 mei 2015

Action | Max & More liquid lip colour


Ik blijf maar herhalen hoeveel ik niet van lipgloss houd, maar keer op keer blijft dit product me verbazen. Zelfs de low-budget varianten bevallen me vaak wel, dus ik dacht ik schaf nog eens een duo aan. En om het op veilig te spelen, zijn ze dit keer van Action.


Max & More van Action blijft Ilona en mij steeds meer verbazen. Eigenlijk is ook alles in dat deel van het assortiment verkrijgbaar. De blushes, oogschaduw en nagellakjes bevallen ons heel goed. Nu is het tijd om lipglossjes te testen. Of liquid lip colour, als ik specifiek moet zijn. 


Ik moet eerlijk zeggen: ik vind de verpakking van de lipglossjes van Max & More mooi. En dan moet je even over het zwarte doosje heen kijken, want dan heb ik het over de 'tubes' zelf. Het materiaal lijkt eerder op glas dan op plastic en dat geeft het gelijk al een chiquere uitstraling. Ook nam het merk de moeite om de kleurtjes nummers en namen te geven: 12 Aubergine en 19 Hot Pink.


De applicator waarmee je de gloss aanbrengt is niet heel spectaculair. Het zijn doodgewone sponsapplicators, die je bij veel lipgloss terug ziet. Wel merk ik dat het 'openingssysteem' niet heel goed werkt. Er blijft bijvoorbeeld veel gloss aan het staafje zitten, wat er een beetje viezig uit gaat zien. Verder is mijn mening neutraal.


Op de swatches hierboven lijkt de naam Hot Pink wel geschikt. De pigmentatie ervan is goed en de kleur lijkt best fel. Ik heb hier namelijk van beide kleuren maar één laagje aangebracht. Ook Aubergine doet zijn werk goed, maar ik weet nog niet wat ik van de kleur op mijn lippen ga vinden.


Zoals je kunt zien, is Hot Pink niet zo fel als ik verwachtte. Het wordt op de lippen juist een lief, zachtroze kleurtje. Ik kan natuurlijk wel meer laagjes aanbrengen, maar daar wordt het niet veel mooier op. Dan krijg je een minder egaal geheel en gaat de gloss eerder schuiven. Al met al ben ik tevreden over deze kleur, want lichtroze misstaat me al snel. Deze kleur kan ik naar mijn mening hebben en zit mooi op mijn lippen. 


Aubergine is heftig. Zo kan ik 'm het beste in één woord omschrijven. De kleur is rood, bruin, goud, en aubergine tegelijk en valt écht op. Hij is dan ook best metallic. Daarom weet ik niet of ik deze kleur in het openbaar zal dragen. Misschien met een heel klein laagje over een rode lipstick heen. Op zichzelf zul je het moeten durven.


Zoals de verpakking eigenlijk al zegt, voelen deze liquid lip colours van Action moisturizing aan. Het is totaal geen plakkerig gevoel, maar eerder zacht. Ook drogen ze mijn lippen niet uit en blijven ze nog redelijk een tijdje zitten: zo'n 2 tot 3 uur. Voor lipglossjes vind ik dat prima en vooral voor deze prijs. Het pakje met duo kost €0,79 en ook al ben ik maar blij met één kleur, voor zo'n prijs vind ik één glossje ook prima.

Gebruik jij ook low-budget lipgloss? Of kies je liever voor een duurder merk?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleuren verrassend mooi, maar ik haat plakkerige lipgloss haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben vooral fan van de roze kleur. Ik heb er zelf ook een paar van en ik vind ze erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen