donderdag 16 april 2015

The Instagram Tag | Ilona


The Instagram Tag, je hebt hem inmiddels al heel erg vaak voorbij zien komen en ook Evi publiceerde hem al eerder. Ik, als groot Instagram fan, kan dan ook niet achterblijven en pakte mijn telefoon erbij om voor jullie mijn favoriete en leukste foto's te selecteren. Door een opruiming op mijn Instagram account was het soms wat improviseren, maar ik ben een heel eind gekomen.

Wat was je allerlaatste foto op Instagram?

De laatste foto die ik plaatste op Instagram is van een heerlijk drankje dat ik dronk bij La Cubanita. Het is een vodka lime en beide ingrediënten vind ik erg lekker. Er zat ook nog crushed ice bij, wat het drankje helemaal smakelijk maakte.
Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram?

Omdat ik mijn Instagram de laatste tijd een beetje aan het 'opruimen' ben om alles in dezelfde stijl te krijgen, is de echte allereerste foto niet meer te zien. De foto die nu helemaal onderaan mijn feed staat is deze, met Mr. Polska. Ik ging naar een optreden van Nouveau Riche (waar hij onderdeel van is) in Tivoli en toen we naar buiten liepen stond hij daar met een paar mensen van de crew. Wij vroegen natuurlijk meteen om een foto en dit was daarvan het resultaat. Het was heel awesome!
Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf op staat?

Deze foto vind ik zo vrolijk en spontaan dat ik deze heb gekozen als leukste foto. Ik weet het, je ziet mijn hoofd in heel dit bericht al voorbij komen, maar als ik zelf de keuze had dan was deze foto genoeg. De foto werd gemaakt door Evi op haar verjaardag, waar we als een stel kleine kinderen aan de gang gingen met lucifers en sterretjes. Het was een hele leuke avond en de sterretjes waren een vrolijke toevoeging.

Van welke Instagram foto krijg je ter plekke heimwee?


Ik had hier eigenlijk alle foto's van festivals, concerten en uitgaansavonden willen neerzetten, maar ik besloot toch om maar een kleine selectie te laten zien. Ik vind het leuk om met vrienden dingen te doen en dat zijn dan ook de voornaamste momenten waarnaar ik graag terug zou gaan. De foto linksonder is van de vakantie op Terschelling, waar ik met 5 vriendinnen heen ging. Het was onze eerste vakantie samen en het was een groot succes, ik zou het zo weer doen.
Wat is het allerlekkerste gerecht dat je in 2014 op Instagram hebt gezet?

Het lekkerste gerecht? Eigenlijk is het een combinatie van allerlei kleine gerechtjes geworden. Toen een studiegenootje van mij jarig was gingen we bij haar langs en ze had samen met haar moeder allerlei kleine gebakjes en hapjes gemaakt. Soesjes, kwarktaart, mini sandwiches, toast, heerlijk!

Welke foto kreeg in 2014 de meeste likes?

De foto waarop ik helemaal opgedoft was voor een feestje tijdens kerst kreeg in 2014 de meeste likes. Tegenwoordig is 39 likes niets meer, maar ik ben er nog steeds erg blij mee. Het feestje was trouwens ook heel erg gezellig, alleen jammer dat mijn haar niet de hele avond zo mooi heeft gezeten...
Wat is de allerleukste foto die je in 2014 maakte van een huisdier?
Ik dacht dat ik alleen voor 2015 foto's zou hebben, maar dat was niet het geval. Dit is een van de vier katten en ik vond dat hij zo schattig lag te slapen dat ik maar een foto maakte. Als ze slapen zijn ze nog zo lief...

Dat was hem alweer, een korte, maar (hopelijk) leuke Instagram Tag. Het was alweer even terug dat we een tag in deze vorm deden, maar ik ben er erg tevreden over. Wees ook zo vrij om de tag over te nemen, daar is het nou eenmaal een tag voor. Laat het even weten in de comments en dan neem ik zeker een kijkje!

No Comments Yet, Leave Yours!