donderdag 11 december 2014

The Body Shop | Moringa Body Milk


Wat werd ik blij van de tester met moringa body butter die ik kreeg bij mijn aankoop bij The Body Shop. Dit is de eerste puur bloemige geur van een doucheproduct waarvan ik zeg: JA! Verder laat ik alles graag in de winkel liggen. Ik moest en zou van deze geur een product hebben, zodat ik naar bloemen ruik. Het werd de body milk van de lijn en ik laat jullie graag zien hoe dit product is in gebruik.



Wat is moringa eigenlijk? Dat is iets wat ik me afvroeg bij het zien van alle producten in gebroken witte verpakking met witte bloemen. Na een tijdje googelen kwam ik erachter dat het dus prachtige bloemen zijn, maar ook dat je ze zelfs kunt eten. 




Naast de geur is de verpakking een groot aandachtspunt bij dit product. Het is namelijk een spray. Ik denk dat dit ervoor zorgt dat dit de meest hygiënische en praktische verpakking van het hele Body Shop assortiment is. Met de spray kun je heel makkelijk doseren. Er komt niet veel uit, dus als je meer wilt doen je een paar sprays extra. Ook kun je het dus makkelijk verdelen over je lichaam door op verschillende plekken te sprayen. Daarnaast is het hygiënisch, want je raakt het product niet keer op keer aan in de verpakking (zorgt voor verspreiding van bacteriën), zoals bij een body butter.


Daarna is het alleen een kwestie van het uitsmeren van de body milk. Nadat je dit hebt gedaan, ruik je heerlijk naar de moringa bloem. En wat trekt dit product snel in! Ik denk wel binnen een paar seconden. Het zal je al niet verrassen dat deze sneller intrekt dan een body butter. Waarom zou het zo zijn dat deze body milk met spray alleen verkrijgbaar is in kokosnoot en moringa geur? Ik zou wel een mango versie willen hebben voor wanneer mijn TBS mango body butter op is…


Het enige feit waarover ik teleurgesteld ben, is het feit dat The Body Shop body milk niet in alle geuren verkrijgbaar is. Ik zou hier namelijk veel eerder voor gaan dan voor een body butter, ook al zijn die heel fijn. Dit product is praktisch, zuinig, hygiënisch en trekt enorm snel in. Het valt me trouwens op dat de prijs van een body milk in verhouding met een body butter veel lager is. Voor een body butter met een inhoud van 200 ml betaal je €16 en in een flacon body milk zit 50 ml meer voor maar €10. 

Heb jij al producten van de moringa lijn van The Body Shop?

1 opmerking:

  1. Wat handig! Erg jammer alleen dat zowel Moringa als kokos niet mijn geuren zijn :/ Hopelijk komen er snel meer varianten :)

    Liefs,

    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen