woensdag 19 november 2014

TAG | All About Autumn


Na een aantal tags in de vorm van een video is het weer eens tijd voor een artikel. Het is al een tijdje herfst en bij twee van onze favoriete bloggers, Vera en Teske, zagen we de 'All About Autumn' tag voorbij komen. Wat is bijvoorbeeld onze favoriete kaars in de herfst? Met welke accessoires gaan wij de deur uit? Dat zullen we jullie allemaal laten zien in deze tag!

Wat is je favoriete herfstdrankje?
Evi: Zonder twijfel is dat de Pumpkin Spice Latte van Starbucks. Sinds ik die geproefd heb, ga ik vaak terug om er weer eentje te halen. Als je hem nog niet hebt geproefd zou ik dat zeker even gaan doen. Hij smaakt een beetje naar speculaas.
Ilona: Warme chocomel met caramel, slagroom en marshmallows! Ik proefde deze combinatie bij een vriendin van mij en ik wilde meteen nog een kopje. Ik gebruik meestal poeder chocomel, maar je kan natuurlijk ook chocolademelk uit een pak opwarmen.


Laat je leukste muts/wanten zien:
Evi: Leuk? Als ze me maar warm houden! Eigenlijk draag ik al twee winters lang mijn zwarte handschoenen van Action en zwarte muts van H&M. De muts is een saaie beanie, maar hij zit lekker strak over mijn oren heen en houdt ze dus goed warm. Dat is natuurlijk de bedoeling.
Ilona: Geen beanie voor mij, maar wel een muts met glitters en hele leuke, schattige handschoenen (Primark). De handschoenen heb ik ook met hondjes erop en kreeg ik van een vriendin voor m'n verjaardag, heel erg leuk! De muts heb ik nu al een paar jaar en het model is een van de weinige die mijn hoofd wel kan hebben, vandaar dat ik deze nog altijd trouw draag in de koude maanden.

(Let niet op de kwaliteit! Ed speelde in het echt veel beter gitaar, maar mijn camera pakte het geluid niet goed... het beeld ook niet echt.)

Welke muziek luister je in de herfst?
Evi: Ik switch uiteraard niet elk seizoen van muziekgenre, maar de tijd van uptempo zomerliedjes is nu voorbij. Bands waar ik in de herfst weer veel naar luister zijn bijvoorbeeld Alt-J, Imagine Dragons en The Neighbourhood.
Ilona: Op dit moment luister ik heel veel naar 'X' van Ed Sheeran. Ik was bij zijn concert in de Ziggo Dome en dit was zo'n geweldige ervaring dat ik niet meer kan stoppen met luisteren. Verder ben ik druk bezig met het luisteren van de nieuwe albums van o.a. Ronnie Flex, Taylor Swift en One Direction.

Welke parfum ga je het meeste dragen in de herfst?
Evi: Oei, wat een moeilijke vraag. Een echte herfstparfum heb ik niet. Wel ben ik geïnteresseerd in de Red Musk geur van The Body Shop. Dit is wel een typische herfstgeur en deze ruikt heel bijzonder.
Ilona: De 'Play it Rock' parfum van Playboy! Heel lang heeft deze ergens in een laatje gelegen, maar ik heb hem er toch weer uit gepakt. De geur is heerlijk warm, maar ook een beetje sensueel en dit vind ik altijd een fijne combinatie.


Wat is je lekkerste herfst geurkaars?
Evi: Zonder twijfel de Sugar & Spice kaars van Kruidvat. Ik heb de grootste variant en daarmee ruikt je hele kamer naar kaneel, wat ik heerlijk vind.
Ilona: Ik heb niet echt een favoriete kaars, niet in de herfst, maar ook niet in de andere maanden. Waar ik de laatste tijd wel veel naar grijp zijn wax melts of gewoon een waxine in een mooie houder.


Wat is je favoriete make-uplook voor de herfst?
Evi: Groen! Groene oogschaduw is sowieso mijn favoriet, maar in de herfst kies ik nog eerder voor donkergroen. Ik maak vooral veel gebruik van mijn Sleek Garden of Eden palette. Daarnaast is Don’t touch my Mosserati! van Catrice mijn favoriete mono oogschaduw. Ook bordeauxkleuren vind ik mooi op mijn ogen in de herfst, zoals MAC Cranberry
Ilona: Kleur, heel veel kleur! Groen, blauw, heel veel goud. De herfs/wintermaanden zijn al grauw genoeg en wat kleur (hoe donker die ook is) maakt mij dan altijd heel blij. Ik vind het leuk om te experimenteren en lijk dat ook wel vaker te doen als ik veel binnen zit met de kou buiten.

Go to herfst moisturizer?
Evi: Een moisturizer per se voor de herfst heb ik eigenlijk niet. Ik gebruik mijn Essence MySkin crèmes gewoon het hele jaar door.
Ilona: Net als Evi gebruik de Essence MySkin producten. Deze gebruik ik het hele jaar door en ik heb geen speciale moisturizer voor de koude maanden.

Wat is je favoriete herfst snack?
Evi: Pepernoten liggen weer in de winkel, dus daar koop ik natuurlijk een hele grote zak van. Of dit nou met chocolade is of zonder, ik vind het heerlijk voor bij de thee.
Ilona: Alles dat het woord 'rijst' bevat. Het is heel erg, maar tijdens de herfst grijp ik heel veel naar rijstsnacks, rijstwafels, rijstpap, crackers etc. als het maar lekker makkelijk weg eet.

Hoe ga je verkleed met Halloween?
Evi: Halloween is net voorbij, maar eerlijk gezegd deed ik er niet aan mee. Saai, ik weet het. Ik was gewoon aan het werk.
Ilona: Net als Evi deed ik ook niet mee aan Halloween. Het wordt hier niet echt uitbundig gevierd en ik houd ook niet zo van verkleden, zo erg vind ik het dan ook niet dat ik het feest heb gemist.


We hopen dat jullie de tag leuk vonden! Feel free om de tag over te nemen en laat het ons even weten, dan nemen we ook een kijkje.

2 opmerkingen: