woensdag 12 november 2014

Anatomicals | Peach Party


Eigenlijk koop ik nooit zelf mijn shampoo, ik woon nog thuis en als mijn moeder het dan toch koopt... Toch liet ik mij verleiden bij Boozyshop tot het kopen van deze Anatomicals Peach shampoo, want een shampoo met perzikgeur, wie wil dat nou niet?



Normaal moet ik altijd hard lachen om de teksten van Anatomicals, maar om een term als 'suicidal' te gebruiken vind ik toch even te ver gaan. Anatomicals had beter een andere woordkeuze kunnen maken. Toch moest ik om de achterkant van de verpakking wel een beetje grinniken. De ingrediëntenlijst is een onderdeel van de verpakking dat ik vaak oversla, omdat ik de producten gewoon gebruik totdat ik merk dat het verkeerd gaat, maar dat er geen parabenen in de shampoo zitten is duidelijk.



De verpakking van de shampoo vind ik handig, je bewaart hem op deze manier altijd ondersteboven en kan de shampoo er tot op het laatste restje uithalen. De dop blijft helaas niet altijd even goed zitten, dus je moet zorgen dat je deze goed vastklikt.

De substantie van de shampoo is erg glibberig en zelfs een beetje jelly, iets steviger nog dan ik gewend ben van de meeste shampoos. Wat mij opvalt is dat (als je goed kijkt) de shampoo ook een beetje oranje is, wat natuurlijk leuk is aangezien er een hevige perzikgeur aan zit. Tijdens het gebruik schuimt de shampoo veel en snel en de heerlijke perzikgeur is niet te ontwijken.


Ik ben zeer tevreden over de shampoo van Anatomicals! Mijn haar wordt er zachter door en krijgt een mooie glans. Het volume is helaas niet echt te vinden, maar het scheelt dan weer dat ik krullen heb, als je stijl haar hebt en meer volume wilt dan zou ik voor een andere optie gaan.

De Anatomicals Peach shampoo is te koop bij Boozyshop voor €3,95.

Heb jij al eens een shampoo van Anatomicals geprobeerd?

2 opmerkingen:

  1. Hmm, lijkt me een hele fijne shampoo! Ik hou van perzik geur. Maar je hebt gelijk, suicidal hair vind ik ook een beetje te ver gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klinkt als een erg fijne shampoo :)

    BeantwoordenVerwijderen