zondag 5 oktober 2014

#3 Lovely Lacquers | Tattoos & stamps


Het is niet alleen een tijdje geleden dat we een bericht hebben geplaatst (persoonlijke omstandigheden, sorry!), maar ook al een hele tijd terug dat er een Lovely Lacquers gepubliceerd werd! Daarom is het de hoogste tijd om eindelijk nagellak weer een in the picture te zetten en onze nail-arts van de afgelopen tijd te laten zien.



Evi: Net als in de vorige Lovely Lacquers met mijn bijdrage zocht ik weer in mijn nagellaklade naar iets om mijn nagels mee op te fleuren. Deze keer koos ik voor mijn Konad image plate. Dit is m83 en ik gebruikte de vierkante afbeelding met blaadjes. De verdere benodigdheden zie je ook op de foto. Het is in ieder geval handig om een stempellak te gebruiken. Deze zijn heel goedkoop te vinden in de schappen van Essence. Je hebt een zwarte en een witte versie en ik koos deze keer voor de witte.

Basis: Primark lak uit een set. Stempel: Essence 001 Stamp me! white (€ 1,59). Topcoat: Catrice Million Styles LE C07 Holo qué tal?! (€ 2,99)

Bij het stempelen van je nagels is het heel belangrijk dat je snel te werk gaat. Doordat ik dit deed vind ik mijn nail-art toch best goed gelukt! Dit moet ik vaker doen. Van de top coat die ik gebruikt heb, dacht ik dat ik jullie moest teleurstellen over het Limited Edition zijn ervan. Maar toen ik bij een groot Catrice schap keek, zag ik wel vier verschillende holografische top coats. Ik kan ze je zeker aanraden.



Bij deze nail-art gebruikte ik geen stempels, maar nail tattoos. Ik heb ooit meerdere velletjes van deze soort bij de sieradenwinkel MKM Design gekocht en je drukt ze met een nat watje of papiertje op je nagels. Daarna zitten ze muurvast en blijven ze redelijk lang zitten. Ze blijven sowieso lang zitten als je een top coat gebruikt. Ik gebruikte hiervoor een multi effect topper van Essence.
Als je zelf deze tattoos wilt kopen, zou je nog even rond kunnen kijken op Ebay. Voorbeelden zijn deze of deze tattoos en ze zijn helemaal niet duur.


Ilona: Mijn nagels zijn de laatste tijd echt een enorm drama. Ze breken af, zijn niet stevig en er zitten allemaal scheurtjes in. Ik besloot daarom om de nepnagels maar weer eens uit de trekken en ze volop te gebruiken. Dit schattige setje komt van de Primark en ik betaalde er maar €1,50 voor. De nagels passen perfect en blijven met de bijbehorende lijm erg goed zitten. Ik heb ze een week gedragen en maar 4 keer een nagel bij te hoeven lijmen. Ik kon ze langer dragen, maar besloot toch maar om m'n nagels even rust te geven na zo'n weekje.


Je hebt al eerder kunnen zien dat nagelstickers in combinatie met een leuk kleurtje voor mij echt hemels zijn. Dit zijn opnieuw nagelstickers van de Action en zoals je kan zien draag ik ze hier al wat langer. Ik heb ze hier vier dagen op mijn nagels en er zijn nog amper chips te bekennen. De sticker kwam af en toe wat los, maar met een top coat er overheen is dit zo verholpen. Ook het hemelsblauwe lakje komt bij de Action vandaan.

Heb jij de afgelopen weken geëxperimenteerd met nagellak?

2 opmerkingen: