maandag 1 september 2014

Mijn LLG #30dagenlipstickchallenge


Schrik niet van alle selfies hierboven, maar je bent wel gewaarschuwd voor heel wat foto's van mijn hoofd in dit artikel. Mijn favoriete blogduo Martine en Willemijn van LiveLifeGorgeous startten de 30 Dagen Lipstick Challenge waarbij je dertig dagen lang een foto met een andere lipstick op plaatst op Instagram. Ik volbracht de volledige challenge en wil vandaag laten zien hoe.




Essence long lasting lipstick - Dare To Be Nude
Catrice ultimate colour lipstick - Princess Peach
NYC intense lip color - Fulton St Fuchsia
Catrice ultimate colour lipstick - Matt-erial Girl 

Wat ik meteen had bedacht, is niet te beginnen met alleen neutrale kleurtjes. Ik heb zo'n veertig lipkleurtjes en ik wil natuurlijk niet alle mega felle rakkers overhouden bij de laatste dagen. Daarom zie je hier links onderin meteen een donker roze/paarse lipstick! De namen van de lipsticks noem ik overigens van links naar rechts. Van deze vier heeft vooral Dare To Be Nude me verrast. In het assortiment van Essence is deze vervangen door een matte variant, maar over de kleur ben ik voor mijn huidskleur in ieder geval al heel tevreden.

Essence lipstick - Almost Famous 
Essence long lasting lipstick - Love Me
Catrice ultimate colour lipstick - Step Up Red
Maybelline SuperStay 14h lipstick - Infinitely Fuchsia

In dit viertal zit weer een prachtige lipstick van Essence. Het is Love Me. Eigenlijk wil ik alle long lasting lipsticks van Essence wel hebben! Ook Almost Famous is een lipstick van Essence die ik heel mooi vind. Deze is niet long lasting, maar zeker wel leuk voor zo'n klein prijsje. Ik hoop dat-ie nog in de winkel ligt. Over de Maybelline SuperStay 14h lipsticks ben ik ook mega enthousiast. Deze blijven ontzettend lang zitten en er is een groot assortiment van kleuren. (Op de achtergrond zie je overigens mijn zusje.)

Maybelline Color Sensational lipstick - 420 Coral Pop
Maybelline SuperStay 14h lipstick - Stay With Me Coral
 Essence glossy lipbalm - 03 Cherry Brownie
Calvin Klein - Cinnabar

De eerste van de lipsticks hierboven, Coral Pop van Maybelline, kocht ik bij Big Bazar. Voor lipsticks moet je daar echt een kijkje nemen. Ik draag deze heel graag. Stay With Me Coral knalt van mijn lippen. Deze vind je gewoon bij Kruidvat. De Essence glossy lipbalms zijn hele leuke producten en Cherry Brownie is een heerlijke geur. Over Calvin Klein weet ik nog niet helemaal zeker wat ik vind. Deze zul je me niet vaak zien dragen. De kleur is fantastisch, maar een matte versie zou veel mooier zijn dan deze glanzende. Gelukkig heb ik deze lipstick niet gekocht in de winkel, maar voor een klein prijsje gekregen in een box van een groothandel. Anders vond ik het wel zonde van mijn geld.

P2 Sheer Glam lipstick - 008 Lovestory
Essence long lasting lipstick - Wear Berries
Action Max & More lipstick - Peach
Miss Sporty by Coty Sheer Shine lipstick - 051

Van Essence Wear Berries was ik vergeten hoe fantastisch ik deze vind. Zo'n mooie paarse kleur! Die ga ik heel vaak dragen vanaf nu. Ook van Action lipsticks ben ik weer ontzettend gaan houden. De kwaliteit, prijs en zelfs geur is super!

Rimmel lasting finish lipstick - 082 Heavenly
Essence LE Vintage District lipstick (en lipgloss duo) - 01 Vintage Peach
Hema lip balm stick - 8

Essence XXXL Longlasting Lipgloss Matt Effect - 05 Velvet Rose

Toen ik ook Rimmel Heavenly ging dragen, merkte ik hoeveel ik van paarse lipsticks houd. Het is net even meer unieker en opvallender dan roze. I like! Daarnaast kan ik de Hema lip balm stick aanraden. Van alle producten in dit artikel is dit waarschijnlijk degene die ik het meeste gebruik.

Maybelline Water Shine Fusion lipstick - 708 Prune Pulse Glossy Grape
Essence long lasting lipstick - Color Crush
Calvin Klein lip color wash - 01 Citrus
Action Max & More lipstick - Hot Pink

Er moest natuurlijk een gekke foto tussen zitten. Ik hoop dat je naast mijn vriendje en onze gekke bekken alsnog kunt zien hoe mooi Color Crush is. Calvin Klein Citrus is dé perfecte perzik nude. Helaas weet ik niet waar je deze nu nog zou kunnen kopen. Ten slotte Hot Pink van Action. Wauw.

Maybelline SuperStay 14h lipstick - On And On Pink
Maybelline lipstick - 02 Cranberry Glow
MAC lipstick - Flat Out Fabulous
Catrice ultimate colour lipstick - Berry Bradshaw

On And On Pink is een frosty lipstick. Deze draag ik niet ontzettend vaak, maar het is leuk om een lipstick te hebben die net iets anders is dan de rest. Bij MAC Fat Out Fabulous, die ik leende van een vriendin, kwam ik erachter dat deze wel verdacht veel lijkt op Matt-erial Girl van Catrice. Een dupe! Hierdoor zou ik toch niet snel kiezen voor zo'n dure. Berry Bradshaw van Catrice is natuurlijk ook gewoon een pareltje.

Sleek True Colour Lipstick - Papaya Punch
Wet 'n Wild Fergie lipstick - Ferguson Crest Cabernet

Ten slotte nog een lipstick van Sleek, misschien wel mijn favoriete make-up merk. Deze matte feloranje kleur heeft mijn hart gestolen. Wel zorgt hij voor wat duidelijke velletjes. De Wet 'n Wild lipstick heb ik eens gereviewd. De review vind je hier.

Wat ik door de 30 Dagen Lipstick Challenge heb geleerd:
- Ik heb heel wat verschillende soorten lipsticks van Maybelline
- Lipsticks dragen is fantastisch!
- Ik heb eigenlijk bijna alle kleurtjes wel zo'n beetje
- Ik vind paarse en oranje lipsticks leuker dan roze en rode!

In de regels in de link in de introductie zie je staan dat de challenge volbracht moet worden voor 6 september. Ik was klaar op 30 augustus en dat betekent dat ik maar gebruik heb gemaakt van één make-up vrije dag. Ik werd gewoon een gewoonte elke dag even een foto te plaatsen op Instagram. Ook vind ik het helemaal niet erg elke dag een lipstick te dragen. Toch vind ik het niet vervelend klaar te zijn met de challenge. Na een bepaalde tijd wil je weer lipsticks opnieuw dragen, maar dat is volgens de regels niet toegestaan. Yay, freedom! Nee hoor, ik doe met plezier weer eens mee met een andere challenge.

Jullie ook?

No Comments Yet, Leave Yours!