donderdag 4 september 2014

H&M | body splash 2.0


Inderdaad, een 2.0 over H&M body splash. Jullie zijn er inmiddels wel mee bekend dat ik een body splash een heerlijk product vind. Ik heb er in mijn stash nu 11 en ik beloof je dat deze alleen nog maar zal groeien. Ik vind het een heerlijk product voor de zomer, maar ik kan het niet laten om ze, ook nu het wat kouder wordt, nog steeds te dragen. Voor mij een goed excuus om gewoon weer twee body splashes aan te schaffen van H&M.


Mag ik eerst even zeggen dat ik deze verpakkingen echt superleuk vind?! H&M weet het altijd weer mooi en speels te brengen en de leuke verpakking liet mij het product dan ook sneller in m'n winkelwagentje leggen. De verpakkingen hebben een spuitje en zijn te ontgrendelen met een speciaal draaiknopje. Van deze body splash waren er twee varianten, 'Pink Blossom' en 'Fruity Dream'. Beide varianten heb ik gekocht.

Pink Blossom: "Heeft een bloemige geur van lelies, pioenen en viooltjes met geuraccenten van bessen, frambozen en vanille."
Fruity Dream: "Heeft een milde, zoete geur van vanille en viooltjes met geuraccenten van sinaasappel en kokos."

De omschrijvingen van de body splashes voldoen perfect aan wat ik ruik, een bloemige en een zoete geur. Zelf krijgt 'Pink Blossom' mijn voorkeur, maar 'Fruity Dream' is een heerlijke afwisseling.


Net als de andere body splashes die ik heb van de H&M hebben ook deze twee mijn verwachtingen weer overtroffen. Twee heerlijke geuren in een mooie verpakking én een goede prijs. Ik kan nu al niet meer wachten tot er weer nieuwe body splashes in het assortiment komen! 

Voor een flacon met 100 ml betaal je €2,99. Verkrijgbaar in de webshop en filialen met een cosmetica schap.

Wat is jouw favoriete body splash?

4 opmerkingen: