vrijdag 29 augustus 2014

Fototutorial ooglook Vintage Romance


Mijn ooglooks worden op WFOP altijd goed ontvangen en ik vond het weer eens tijd voor een fototutorial ervan op onze blog.  Nee, we worden niet gesponsord, maar vandaag staat Sleek weer op het programma. Ik laat jullie een ooglook zien met het Vintage Romance palette en gaf deze dezelfde naam. 



Ik zal niet alles uit de review van het palette gaan herhalen, maar hier is nog wel een foto van de kleuren in het palette. Ze zijn donker en vooral geshimmerd, maar ik houd daar wel van en je zult me hier dan ook mee op school kunnen zien lopen. De look in dit artikel vind ik gewoon geschikt voor overdag. In de review gebruikte ik daarnaast allemaal andere kleuren dan vandaag. 



Met Propose in Prague zorg ik voor diepte in de crease. Dit is de enige matte kleur in het palette en is daar erg geschikt voor. Hij geeft de look ook een warmere uitstraling, wat je zult zien als je klaar bent.


De kleur die bij deze look het meeste op zal vallen is Romance in Rome. Deze is prachtig in de buitenste ooglook en ik breng 'm een deel op het ooglid aan. Wanneer je Romance in Rome ook een deel onder het oog aanbrengt, zorgt dat voor een geheel. 


Wat je op de foto ook wel kunt zien, is dat de donkere kleuren, dus hier de blauwe, wel kunnen zorgen voor fall-out onder het oog. Als je met deze kleuren aan de slag gaat, is het misschien beter je foundation of bb cream aan te brengen na de oogmake-up.
Op het ooglid en onder het oog zorg ik voor een overgang van Court in Cannes in Romance in Rome. Ik wil geen harde lijn, dus laat ze mooi in elkaar overlopen. In de binnenste ooghoek breng ik de zilveren kleur Pretty in Paris aan om te highlighten. Onder mijn wenkbrauw breng ik hier nog heel lichtjes wat van aan.


Om de look af te maken blend ik nog een klein beetje Propose in Prague aan en gebruik ik uiteraard mascara. Zoals gewoonlijk is dat de hypo-allergeen mascara van Etos.



Ik vind zelfs dat deze look nog een donkere lipstick kan gebruiken, maar dit kun je natuurlijk achterwege laten. Hier draag ik Berry Bradshaw van Catrice. Het lijkt me geweldig om terug te zien hoe jullie deze look hebben nagemaakt. Je kunt een foto sturen naar mijn Instagram of Twitter @eviwinnust.

Met welk palette wil je dat ik de volgende look maak?

2 opmerkingen: